×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
پیرلو: یوونتوس نیازی به سیلی ندارد

به گزارش ایرنا و به نقل از اسکای اسپرت ایتالیا، یکشنبه شب از هفته پنجم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، یوونتوس میزبان تیم هلاس‌ورونا بود و با وجود تلاش فراوان به تساوی رضایت داد.
«آندره پیرلو» سرمربی تیم یوونتوس در نشست خبری پس از بازی در خصوص این دیدار، اظهار داشت: در نیمه اول بازی به اندازه کافی حمله نکردیم اما در ادامه این دیدار توانستیم فرصت‌های خوبی ایجاد کنیم. مدافعان حریف نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند. ما پس از گل تیم هلاس واکنش خوبی داشتیم و گل خورده را جبران کردیم اما تیم ما برای بیدار شدن نیازی به سیلی ندارد.
وی ادامه داد: وقتی در مقابل ورونا یا آتالانتا قرار می‌گیرید، بازی دشوار می‌شود چرا که آن‌ها در سراسر زمین دوئل‌های تک به تک ایجاد می‌کنند. ما تلاش کردیم تا از فشار بالای آن‌ها جلوگیری کنیم و در نیمه دوم توانستیم در این کار موفق شویم. 
سرمربی جوان تیم فوتبال یوونتوس افزود: «آرتور ملو» کنترل توپ بسیار خوبی دارد و توانست ۹۰ دقیقه را به راحتی بازی کند اما با این حال او باید مانند همه بازیکنان به پیشرفت خود ادامه دهد. من به «کولوسفسکی» نیز به دلیل اینکه هفت بازی پشت سر هم به میدان رفته بود، استراحت داده بودم اما او تنها گزینه روی نیمکت ما بود. ما انتظار نداشتیم که «پائولو دیبالا» ۹۰ دقیقه بازی کند اما این کار را با سختی زیاد به او تحمیل کردیم.
پیرلو در پاسخ به این پرسش که از «کریستیانو رونالدو» پس از بازگشت از قرنطینه به چه شکل استفاده می‌شود، گفت: ما با توجه به شرایط بازی می‌توانیم رونالدو را همراه با دیبالا و «آلوارو موراتا» بازی دهیم. موقعیت کلاسیک رونالدو این است که کمی به سمت چپ بیاید و به سمت داخل محوطه جریمه حمله کند. دیبالا و کولوسفسکی نیز می توانند این کار را به خوبی انجام دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.