×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
این قسمت، شهرخودروی مشهد/ سرنوشت رحمتی و تیمی متحول شده چه می‌شود؟

به گزارش ایرنا، یکی دیگر از تیم‌هایی که در لیگ بیستم می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد؛ شهرخودروی مشهد است. تیمی که فصل قبل کارش را با یحیی گل محمدی را آغاز کرد و چند بار سکان هدایتش به دست افراد مختلف سپرده شد و حالا باید در لیگ بیستم با سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان فصل قبلش وارد مسابقات شود.

رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا هم نفر اول کادر فنی بود اما به دلیل ندشتن مدرک مربیگری نتوانست کنار زمین حضور داشته باشد. با این وجود فرجه یک فصله سازمان لیگ باعث شده تا این گلر تازه بازنشسته شده بتواند با خیال راحت در اولین تجربه سرمربیگری خود تیمش را به اصطلاح کوچ کند. تیمی که در آسیا و در چهار بازی به سه باخت و یک تساوی رسید و در رسیدن به گل ناکام بود اما یادمان نرود بدون مهره‌های جدید خود عازم قطر شده بود.

شهرخودرو خیلی زود اردویی ۱۲ روزه را در تهران آغاز کرد. آنها در این مدت و در پایتخت سه بازی دوستانه را برگزار کردند. ابتدا مقابل بادران به تساوی بدون گل رسیدند و سپس با نتایج یک بر صفر و سه بر ۲ به ترتیب از سد نفت مسجدسلیمان و پیکان گذشتند. نماینده مشهد در بازگشت به شهر خودش نیز توانست با حساب سه بر ۲، نساجی مازندران را از پیش رو بردارد. ستاره این تیم در این بازی‌ها امین قاسمی نژاد بود که سه گل به ثمر رساند. حسن جعفری ۲ گل زد و  روح الله سیف‌اللهی به همراه محمدعلی فرامرزی یک گله‌های تیم بودند. باید دید این پیشرفت در بازی‌های دوستانه به مسابقات لیگ هم سرایت می‌کند یا خیر.

شهرخودرو در فصل نقل و انتقالات چندین بازیکن خود را از دست داد. میلاد سرلک به پرسپولیس رفت و محمدحسین مرادمند سر از استقلال درآورد. علیرضا نبی‌زاده، سعید صادقی، محمد آقاجانپور و محمدرضا خلعتبری هم دیگر مهره‌های ارزشمند تیم مشهدی بودند که عازم تیم‌های دیگر شدند. در سوی مقابل احمد الجبوری، امیرحسین کریمی، رحمان جعفری، محمدعرفان معصومی، میلاد فراهانی، صادق صادقی، سعید قائدی‌فر و سعید جلالی‌راد راهی شهرخودرو شدند.

یکی از مهمترین معضلات اخیر تیم رحمتی مبتلا شدن پنج بازیکن و ۲ عضو کادر فنی تیم به ویروس کرونا بود. علی نعمتی، امید منصوری، میلاد فراهانی، علی طاهران، امیرحسین نعمتی، علی سامره و محمد نوازی این نفرات را تشکیل دادند. باید دید پنج بازیکن مذکور به شروع لیگ خواهند رسید یا خیر. شهرخودرو باید در هفته اول به مصاف ماشین‌سازی تبریز برود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.