×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد ۵ روز آتی در محورهای استان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، حیدر نوروزی گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه روز یکشنبه ۱۱ آبان کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا محدودیت‌هایی جهت تردد در استان تهران به صورت مکتوب ابلاغ شده است.
نوروزی افزود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان در روزهای اخیر و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مقررات منع عبور و مرور و کاهش رفت و آمد اعلام شده است که بر این اساس مقرر شد ممنوعیت خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به پایتخت در محورهای ورودی و خروجی استان از ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۲ آبان لغایت ۲۴ جمعه ۱۶ آبان اعمال می‌شود.
وی افزود: ادارات راهداری تابعه این اداره کل با همکاری و هماهنگی پلیس راهور استان اقدام به انسداد معابر غیر اصلی می‌کنند. لازم به ذکر است خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت‌های تعیین شده نمی‌شوند.
این مقام مسئول ادامه داد: این تصمیمات جهت سلامت هموطنان عزیز و تلاش برای از بین بردن ویروس منحوس کرونا در نظر گرفته شده و از هموطنان درخواست می‌کنم ضمن همکاری با عوامل راهداری، از هرگونه سفر خودداری کنند تا زنجیره انتقال ویروس شکسته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.