×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
زکی‌پور: جدایی از استقلال ناراحت کننده است

«میلاد زکی‌پور» امروز (دوشنبه) پس از جدایی از تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جدایی از استقلال سخت و ناراحت کننده است و به طور حتم خاطرات خوب با استقلال بودن را هیچ‌ وقت فراموش نخواهم کرد.
وی افزود:دلم برای استقلال و هوادارانش تنگ خواهد شد اما تا ابد روزهایی را که در این تیم بزرگ بازی کردم را فراموش نخواهم کرد.
بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته با محمود فکری صحبت کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که از استقلال جدا شوم.
زکی‌پور تصریح کرد: امروز برگه فسخ قرار دادم را گرفتم تا بتوانم برای ادامه بازیگری به تیم دیگری بروم و بتوانم به روزهای اوجم برگردم.
 وی تاکید کرد: همیشه بازیکنانی که از استقلال می‌روند حرف برای گفتن دارند، من هم حرف برای گفتن دارم اما ترجیح می‌دهم سکوت اختیار کنم و صحبتی انجام ندهم. زمانی به استقلال آمدم علی‌رضا منصوریان هدایت این تیم را بر عهده داشت و از او خیلی چیزها را یاد گرفتم.

 زکی‌پور افزود:برای ادامه فوتبال به تیم گل گهر سیرجان خواهم رفت به تیمی که امیر قلع‌نویی سرمربی آن است و حتم دارم زیر نظر او پیشرفت خواهم کرد.
وی در پایان گفت: از هواداران استقلال که مرا در این چهارسال تحمل کردند خداحافظی‌ می کنم و امیدوارم روزی دوباره همدیگر را با پیراهن آبی ملاقات کنیم.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.