×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
پیشکسوت استقلال: جای خالی کریمی پر می‌شود

«گودرز حبیبی» در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: یکی از مشکلات استقلال این است که زمین تمرین مناسب در اختیار ندارد و باید این مشکل برطرف شود. به طور حتم زمین نامناسب می‌تواند احتمال مصدومیت بازیکنان را افزایش دهد.
وی افزود: تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد باید تمامی امکانات لازم را در اختیار داشته باشد. این شرایط تمرینی برای استقلال مناسب نیست.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در این فصل دو بازیکن خود به نام‌های علی کریمی و روزبه چشمی را از دست داده است اما نفرات دیگری که در این تیم حضور دارند به طور حتم جای خالی جدا شده‌ها را پر خواهند کرد.
حبیبی تصریح کرد: استقلال هیچ وقت متکی به بازیکن نبوده و نخواهد بود و هواداران استقلال نباید نگران جدایی چند بازیکن باشند. استقلال از این جدایی‌ها در تاریخ پر افتخار خود زیاد دیده است.
وی تاکید کرد: محمد نادری فوتبالیست توانمندی است و به طور حتم می‌تواند به استقلال کمک زیادی کند. او از حالا بازیکن استقلال است و باید مورد حمایت هواداران قرار بگیرد.
بازیکن اسبق استقلال افزود: محمود فکری شرایط استقلال را به خوبی می‌شناسد و می‌داند انتظارات هواداران از او چیست؟ مردم توقع دارند او استقلال را به آن جایگاهی که شایسته نام بزرگش است برساند.
وی در پایان گفت:در حال حاضر مهم‌ترین خبری که می‌خواهیم از استقلال بشنویم، باز شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم است تا استرس و نگرانی هواداران برطرف شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.