×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
تکریم پیشکسوتان، هدف والای جام «یونس شکوری»

به گزارش ایرنا؛ تنی چند از اعضای کمیته برگزاری رقابت‌های فوتبال پیشکسوتان جام زنده یاد یونس شکوری و همچنین سه تن از پیشکسوتان نام آشناای فوتبال با «مصطفی سلیمی» معاونت امور مناطق شهرداری تهران دیدار و از حمایت‌های وی از این مسابقات قدردانی کردند.
در این جلسه علاوه بر مصطفی سلیمی، نفراتی چون غلامحسین نوریان، نادر لطیفی، عبدالحسین خزاعی، جهانگیر کوثری، رضا آزرمی، رضا میرزاییان و همچنین حسین کلانی، اکبر کارگر جم و مجید حلوایی حضور داشتند.
سلیمی ضمن تشکر از اعضای کمیته برگزاری این مسابقات به سبب تلاش بی وقفه در برگزاری جام شکوری، حضور  موسپیدان و افتخار آفرینان فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها را نقطه عطف آن دانست.

وی حضور بیش از ۱۰۰۰ شرکت کننده در هفت رده سنی را اقدامی جالب توجه و قابل تحسین دانست و تصریح کرد: از نزدیک شاهد تلاش کمیته برگزاری و همچنین بزرگان فوتبال در جام شکوری بوده‌ام و به برگزارکنندگان و موسپیدان دست مریزاد میگویم. حضور مردان صاحب نام و کارآمدی همچون نوریان و لطیفی در این کمیته را باید به‌فال نیک گرفت و امروز بسیار خشنودم که میزبان حسین کلانی و مجید حلوایی، اکبر کارگر جم، جهانگیر کوثری و دیگر دوستان هستم.
سلیمی در پایان گفت : جام شکوری وزن و پرستیژ بالایی دارد و معتقدم که الگویی برای ورزش کشور بشمار می‌رود. امیدوارم کرونا پایان یابد و مجددا شاهد برگزاری این مسابقات و گردهمایی بزرگان فوتبال باشیم.
در خاتمه این جلسه، کلانی تاکید کرد که تکریم پیشکسوتان فوتبال در جام شکوری از جایگاه ممتازی برخوردار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.