×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
تارتار: پیکان تیم بزرگ و با برنامه‌ای است

به گزارش ایرنا؛ مراسم معارفه «مهدی تارتار» سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان، امروز (پنجشنبه) با حضور مسوولان این باشگاه برگزار شد. چند روز قبل «عبدالله ویسی» از هدایت پیکان استعفا داد و تارتار جانشین او شد.
تارتار پس از معارفه خود، اظهار داشت: از مجموعه ایران‌خودرو که به من و همکارانم اعتماد کردند و در فاصله چند روز مانده به آغاز لیگ برتر این کار سخت را به ما پیشنهاد دارند، تشکر می‌کنم. مطمئن هستم با تلاش بازیکنان می‌توانیم از این مسوولیت سخت عبور کنیم و پایان خوشی داشته باشیم.
وی در ادامه باید از کادر فنی قبلی تیم تشکر کرد و گفت: در چند روز گذشته وضعیت تیم و شرایط بازیکنان را بررسی کردیم. تیم بدی نداریم و جوانان آینده‌داری در کنار با تجربه‌های باکیفیت در تیم حضور دارند. ما با کمک آنها احتیاج داریم البته باید خداراشکر کنیم که بازی‌مان عقب افتاد. از این تعویق استقبال می‌کنیم و سعی داریم تفکرات‌مان را در تیم پیاده کنیم. ما به شرایط سخت عادت داریم ولی خداراشکر این مجموعه ساختار بسیار قوی در اختیار دارد. مدیریتی در این تیم حاکم است که از جنس فوتبال هستند و ما را درک می‌کند.
تارتار تاکید کرد: در سال‌های گذشته برای نتایجی که به دست آوردیم خیلی هزینه نکردیم. سعی کردیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم، هرچند در اینجا مقداری دیر شده و باید تا زمانی که نقل و انتقالات باز هست نفراتی را جذب کنیم. هنوز خلاءهایی وجود دارد که باید پر شوند و انشالله تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. ضمن اینکه آرزوی موفقیت داریم برای بازیکنانی که از پیکان جدا شده‌اند. پیکان تیم بزرگی است و امکانات خوبی دارد.

«اکبر محمدی» مدیرعامل پیکان هم در این نشست، گفت: پس از مشورت با اساتید و شناخت وضعیت، کارمان را برای تحقق اهداف بزرگی که در حوزه فوتبال از هیات مدیره مرهون شده، با حضور مهدی تارتار آغاز می‌کنیم. تارتار سال‌هاست در سطح اول فوتبال کشور کار می‌کند و به او به خاطر استمرار در این موقعیت تبریک می‌گویم.
وی گفت: ماموریت مذاکره با این مربی برعهده من بود و اکنون با افتخار در خدمت وی هستیم. مهم‌ترین نکته برای ما آینده است و باید به شایسته‌ترین شکل ممکن به پایان فصل برسیم.
محمدی گفت: بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند و  می‌توانیم اذعان کنیم که ما جزو بااستعدادترین تیم‌های فصل هستیم و با توجه به هنر تارتار و استفاده از مربیان جوان و حضورشان در شرایط سخت، امیدواریم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم. تمام تلاش‌مان این است که مانند والیبال در فوتبال هم برندسازی کنیم. شهریار مغانلو اولین لژیونر تاریخ باشگاه پیکان بود و همچنان پتانسیل‌های زیادی در این تیم هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.