×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
صعود موقت لایپزیش به صدر جدول پیش از درکلاسیکر

به گزارش ایرنا، هفته هفتم رقابت های بوندسلیگای آلمان با انجام پنج دیدار از ساعت ۱۸ پیگیری شد که در مهمترین دیدار تیم فوتبال لایپزیش موفق شد با سه گل از سد میهمان خود فرایبورگ بگذرد.
ابراهیم کوناته(۲۶)، مارسل سابیتزر(۷۰پنالتی) و آنخلینیو(۸۹) زننده سه گل این مسابقه برای تیم یولین ناگلزمن بودند. با این نتیجه تیم لایپزیش ۱۶ امتیازی شد و به طور موقت و تا پیش از بازی درکلاسیکر بین بایرن مونیخ و دورتموند به صدر جدول بوندسلیگا صعود کرد. فرایبورگ هم در رده چهاردهم قرار گرفت.
یونیون برلین با نتیجه پرگل پنج بر صفر از سد آرمینیا بیله فلد گذشت تا به طور موقت با ۱۲ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کند. بیله فلد هم در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. مکس کروزه در این دیدار یک گل زد و ۲ پاس گل داد. هرتابرلین در خانه آگزبورگ با نتیجه دور از انتظار سه بر صفر به برتری دست پیدا کرد. با این نتیجه تیم پایتخت نشین هفت امتیازی شد و در رده دوازدهم ایستاد و حریفش نیز با ۱۰ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.
در ۲ بازی دیگر هم تیم های ماینز-شالکه و اشتوتگارت- آینتراخت فرانکفورت به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کردند. شالکه و ماینز در رده های نوزدهم و بیستم باقی ماندند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.