×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
مسی، بارسا را نجات داد و کومان را ادب کرد

به گزارش ایرنا، هفته نهم رقابت های لالیگای اسپانیا با دیدار ۲ تیم بارسلونا و رئال بتیس پیگیری شد. این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ آغاز شد و در پایان با برتری پنج بر ۲ آبی اناری ها خاتمه پیدا کرد.
لیونل مسی مرد اول این میدان بود. او در عین ناباوری و پس از ۳۸ بازی، برای اولین بار با تصمیم رونالد کومان روی نیمکت نشست و در زمین حضور نداشت. در ۴۵ دقیقه ای که او در زمین نبود، بارسا ابتدا توسط عثمان دمبله در دقیقه ۲۲ به گل رسید. سپس گریژمان در دقیقه ۳۳ یک پنالتی از دست داد و پیش از پایان نیمه، آنتونیو سانابریا کار را یک بر یک مساوی کرد.
با شروع نیمه دوم، مسی به زمین آمد. او چهار دقیقه پس از حضورش در زمین با یک حرکت بدون توپ فوق العاده گریژمان را مقابل دروازه خالی قرار داد و بارسا ۲ بر یک پیش افتاد. او در دقیقه ۶۱ بازهم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و فاصله امنی را به وجود آورد. روی این پنالتی، آیسا مندی از بتیس اخراج شد. با این وجود تیم مانوئل پیگرینی توسط لورن مورون در دقیقه ۷۳ به گل دوم رسید و فاصله به حداقل رسید اما لئو، سیری ناپذیر نبود. ستاره ۳۳ ساله بارسا با شوتی سهمگین اولین گل در جریان بازی ها در این فصل را در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند. این پایان ماجرای این بازی نبود و پدری در دقیقه ۹۰ نتیجه را پنج بر ۲ کرد.
با این پیروزی بارسا بعد از چهار بازی در لالیگا به برتری رسید و با ۱۱ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت. بتیس نیز با ۲ بازی بیشتر و ۹ بازی، با یک امتیاز بیشتر در جایگاه هفتم ایستاد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.