×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
توقف نراتزوری‌ها به سود مدعیان؛ گرگ‌ها به رده سوم رسیدند

به گزارش ایرنا، هفته هفتم رقابت های سری‌آ با انجام سه بازی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین آنها آتالانتا و اینتر به تساوی قناعت کردند و رم از سد جنوا گذشت.
نراتزوری‌های فوتبال ایتالیا در برگامو رو در روی هم قرار گرفتند. ابتدا این تیم میهمان بود که در دقیقه ۵۸ توسط لاوتارو مارتینز به گل رسید اما ین پایان کار نبود و در دقیقه ۷۹ آلکسی میرانچوک روسیه‌ای کار را به تساوی کشاند و ۲ تیم امتیازات را به سود دیگر مدعیان تقسیم کردند. حالا آتالانتا با ۱۳ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و اینتر با یک امتیاز کمتر یک رده پایین تر از تیم گاسپرینی جای گرفته است.
در دیگر بازی مهم امروز آ.اس رم موفق شد لوییجی فراریس با نتیجه سه بر یک از سد میزبان جنوا بگذرد و با ۱۴ امتیاز به رده سوم صعود کند و جای یوونتوس را بگیرد. هنریک میخیتاریان ستاره میدان بود و موفق شد هت‌تریک کند. او گل‌های خود را در دقایق ۴۵، ۶۶ و ۸۵ به ثمر برساند تا شب باشکوهی را رقم بزند. در سوی مقابل تک گل نوا به وسیله مارکو پیاتسا در دقیقه ۵۰ زده شد. تیم رولاندو ماران حالا در جایگاه هجدهم قرار گرفته و تنها پنج امتیاز دارد.
دیگر بازی امروز بین تورینیو و کروتونه برگزار شد که گلی در بر نداشت. حالا تورینیو در رده هفدهم قرار دارد و کروتونه با ۲ امتیاز قعرنشین است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.