×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
نقطه پنالتی، بن‌بست آزردگی؛ «زلاتان» سرانجام کم آورد

به گزارش ایرنا، ابراهیموویچ در وقت‌های تلف شده نیمه دوم دیدار شب گذشته میلان برابر ورونا گل حیاتی و تساوی‌بخش میلانی‌ها را به ثمر رساند اما دیشب می‌توانست برای مرد سوئدی بهتر از این حرف‌ها تمام شود؛ ستاره‌ای که فرصتی طلایی را برای گلزنی از روی نقطه پنالتی از دست داد.
مهاجم ۳۹ ساله میلان پنالتی دقیقه ۶۶ را به تیرک دروازه کوبید اما پس از مردود اعلام شدن یکی از گل‌های تیمش توسط کمک داور ویدئویی (VAR)، با ضربه سر دقایق پایانی پنالتی هدر رفته را جبران کرد.
گل تساوی بخش مرد سوئدی تا اندازه‌ای موقعیت از دست رفته پیش از آن را جبران کرد اما پس از اتمام بازی، استیصال خود را از در این خصوص پنهان نکرد.
در واقع، زلاتان اعلام کرد که شاید جایگاه خود را به عنوان پنالتی‌زن نخست میلان به متخصص قبلی این ضربات یعنی «فرانک کِسیه» واگذار کند؛ بازیکنی که پیش از پیوستن دوباره ابراهیموویچ به میلان در ژانویه، ۹ پنالتی از ۱۰ پنالتی خود را تبدیل به گل کرده بود.

فرانک کِسیه

زلاتان در این خصوص گفت: بدیهی است که عصبانی هستم؛ تساوی نتیجه خوبی نبود. موقعیت‌های زیادی داشتیم و پنالتی را هم خودم از دست دادم.

وی افزود: باید اجازه دهم کِسیه پنالتی بعدی را بزند.
در حالیکه زلاتان به سمت محل قرار دادن توپ در نقطه پنالتی حرکت می‌کرد، «مارکو سیلوستری» گلر ورونا با صدای بلند گفت «او قبلی را از دست داده!» و مرد سوئدی تاکید کرد که در خصوص سابقه پنالتی‌های وی، حق با دروازه‌بان ورونا بوده است.
زلاتان با اشاره به این صحنه نیز اظهار داشت: حق با او بود؛ من پنالتی قبلی را از دست داده بودم. باید کمی استراحت کنم. دقت و اراده‌ای را که پیش از این مقابل دروازه داشتم، از دست داده ام؛ شرایط طوری بود که انگار به طور کامل تمرکز نداشتم و از ماجرا پرت بودم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.