×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
عبدی: تیم نوجوانان ایران نباید از رقبا عقب باشد/ پرسپولیس روی یک سبک تمرکز نکند

به گزارش ایرنا، حسین عبدی در خصوص تاثیر ویروس کرونا روی برنامه‌های تیم فوتبال نوجونان ایران اظهار داشت: اردوی آخر ما حدود چهار هفته پیش تمام شد و پس از آن من هم به ویروس کرونا مبتلا شدم و سه هفته خانه‌نشین بودم اما بیماری من خفیف بود. من برنامه‌هایم را ارائه دادم اما هنوز زمان مسابقات مشخص نیست و به همین خاطر هنوز نتوانستیم برنامه دقیقی را در نظر بگیریم.
وی افزود: قرار بود طبق برنامه از ۱۶ آبان‌ماه اردویی را برگزار کنیم اما این اردو لغو شد. البته همه رقبای ما تمریناتشان را انجام می‌دهند. امارات با ازبکستان و اندونزی بازی می‌کند. همه تیم‌ها خودشان را ‌آماده می‌کنند اما به خاطر کرونا ما نتوانستیم اردوهای پشت سر هم و برنامه‌هایمان را اجرا کنیم.
سرمربی تیم نوجوانان ایران گفت: مهم این است اردوهایمان را انجام دهیم و در میادین بین المللی حضور داشته باشیم که اگر این اتفاق رخ ندهد به مشکل خواهیم خورد. رقبا از ما جلوتر هستند. ما باید خودمان را به آنها برسانیم. تیم فوق العاده‌ای داریم اما اگر نتوانیم آماده سازی خوبی داشته باشیم کار سخت خواهد شد.
وی در مورد : سایپا دل به ضد حمله‌ها داشت و بازی را بست. در طول مسابقه پرسپولیس حاکم میدان بود. پرسپولیس باید مقابل این نوع تیم‌ها برنامه داشته باشد و در غیر این صورت به مشکل خواهد خورد.
پیشکسوت سرخپوشان در رابطه با تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من مدیرعامل را نمی‌شناسم اما ابراهیم شکوری تحصیل کرده و شاگرد من بوده است. انرژی او می‌تواند در مدیریت ورزش کمک کند. امیدوارم او کمک کند.
وی در مورد جدایی برخی بازیکنان و انتقال آنها به لیگ قطر تصریح کرد: سقف آرزوهای بازیکنان نباید قطر باشد. قطر سقف آرزوهای مالی است اما از نظر فوتبالی باید سقف بازیکنان سطح اول فوتبال دنیا باشد. نوع رفتن بازیکنان باید منطقی‌تر باشد و بازیکنان باید دین‌ خود را به باشگاهی که در آن مطرح شده‌اند، ادا کنند. باشگاه‌های ما از نظر مالی شرایط خوبی نداشتند.
ایران در گروه اول مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا با تیم‌های قطر، کره شمالی و بحرین همگروه است. این رقابت‌ها از ۵ آذرماه (۲۵ نوامبر ۲۰۲۰) به میزبانی بحرین برگزار می‌شود. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.