×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
چراغ سبز «دشان» به «پوگبا» برای ترک اولدترافورد

به گزارش ایرنا، پوگبا در پنج دیدار از هفت دیدار اخیر شاگردان «اوله گانر سولسشر» در تمامی رقابت‌ها در ترکیب شیاطین سرخ جایی نداشته و این در حالی است که گمانه زنی‌ها در خصوص ادامه حضور مرد نروژی روی نیمکت اولدترافورد در هاله‌ای ابهام قرار دارد.
در این بین، «دیدیه دشان» در آستانه دیدار تیم ملی فرانسه برابر فنلاند در و همچنین دو دیدار در لیگ ملت‌های اروپا گفت: پوگبا برای مدتی بازی نکرده بود. او در باشگاهش در شرایطی قرار دارد که نمی‌تواند خوشحال باشد نه با مدت زمان حضورش در زمین و نه با پستی که در آن بکار گرفته می‌شود.
پوگبا در پیروزی سه بر یک یونایتد برابر اورتون در روز شنبه، برای تیمش به میدان نرفت و در شکست دو بر یک شیاطین سرخ برابر باشاک شهیر ترکیه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد.
پس از شکست یک بر صفر یونایتد برابر آرسال در اول نوامبر، پوگبا «اشتباه احمقانه» خود را دلیل آن شکست خواند. یونایتدها در حال حاضر در رتبه چهاردهم لیگ جزیره جای دارند.
دشان در ادامه اظهار داشت: او بهترین روزهای خود را سپری نمی‌کند؛ مصدومیتی‌هایی داشته و در ماه سپتامبر در نتیجه ابتلا به کرونا ضربه سختی خورد؛ پوگبا باید ضرب آهنگ و آمادگی خود را بازیابد. او ماه گذشته باوجود فقدان ریتم و ضرب آهنگ، برای فرانسه بازی خوبی انجام داد و از آن پس بازی کرده است اما نمی‌توان گفت که راضی است. از نظر من این موضوع مشکلی ندارد و همیشه از وی مراقبت خواهم کرد.
پوگبا با دشان روابط نزدیک و محکمی دارد؛ سرمربی که در سال ۲۰۱۳ برای نخستین بار از ستاره تیمش استفاده کرد؛ هافبک منچستریونایتد در قهرمانی آبی ها در جام جهانی ۲۰۱۸ نقش کلیدی ایفا کرد و گل برتری تیمش را در فینال برابر کرواسی به ثمر رساند و همواره از لحاظ آمادگی در تیم ملی فرانسه بهتر از یونایتد عمل کرده است.
دشان در پایان تاکید کرد: بازی کردن در این پست برای هیچ بازیکنی آسان نیست. او را به خوبی می‌شناسم و با او صحبت خواهم کرد. شرایط روبراه خواهد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.