به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،در این جلسه حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بیمارستان بانک ملی ایران ضمن قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمانی در خصوص مبارزه با بیماری کرونا به بررسی مشکلات و ارایه راهکارهای لازم در این خصوص پرداخت.
سخندان در این جلسه بر لزوم اجرای بهینه خدمات در راستای پیشبرد اهداف و بالابردن کیفیت خدمات تاکید کرد.
گفتنی است با گذشت حدود ۹ ماه از آغاز اپیدمی کرونا، صد ها بیمار کرونایی توانسته اند با مراجعه به این بیمارستان از خدمات درمانی آن استفاده کنند.
این مرکز درمانی با ده ها نفر کادر اداری، درمانی، پزشک و پرستار خود گرچه روزهای سختی را سپری می کند، اما همه امکانات خود را در اختیار بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونا قرار داده است.
https://tejaratgardan.ir/?p=81131