×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
شکاری و طاهرخانی هنوز فسخ نکرده‌اند

به گزارش ایرنا، «فریبرز محمودزاده» در گفت وگویی با اشاره به مطرح شدن فسخ یکطرفه قرارداد برخی از بازیکنان لیگ برتری اظهار داشت: فسخ یکطرفه قاعده و قانونی دارد که بازیکنانی مانند رضا شکاری و شاهین طاهرخانی باید آن را رعایت کنند. آنان باید درخواست فسخ خود را ثبت کنند. فسخ باید دلیل موجه داشته باشد و به بند توافق در انعقاد قرارداد برمی‌گردد. این کار یا توافقی است که در قرارداد بازیکن و باشگاه به آن اشاره شده یا با استناد به پرداختی ۲ ماه باز خواهد گشت. متاسفانه یک سری مساله در رسانه مطرح می‌شود که بدون پشتوانه است. 
او گفت: یکی از این موارد جدایی «رضا شکاری» بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است که منجر به بیانیه دادن شد. در این زمینه باید بگویم که شکاری اصلا درخواست فسخ یکطرفه خود را ثبت نکرده است. همچنین سوت آغاز مسابقات زده شده و بازیکن در لیست تیم قرار دارد. همچنین هنوز زمان نقل و انتقالات تمام نشده است. اگر قرار بر فسخ باشد باید طرفین در این شرایط رضایت کامل داشته باشند. 
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ در پایان تصریح کرد: وقتی بازیکن قصد جدایی داشته باشد باید توافقی باشد. تیمی که هفت بازیکن لیگ برتری گرفته باشد باید توافقی یکی از بازیکنان خود را از لیست خارج کند و این کار باید تا  ۲۸ آبان صورت گیرد. همچنین باید تیم یکی از بازیکنان جدید خود را کنار بگذارد و از بازیکنان قدیمی نیز قابل قبول نیست. 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.