×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
میزبان المپیک زمستانی ۱۹۸۴ پذیرای ملی‌پوشان فوتبال

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران فردا(پنجشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران باید در دیداری دوستانه به مصاف میزبان خود بوسنی و هرزگووین برود. این مسابقه دومین بازی تدارکاتی تیم ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ است. در سوی مقابل بوسنی به دنبال این است تا خود را برای حضور در لیگ ملت های اروپا مهیا کند.
بازی فردا در شهر سارایوو و ورزشگاه کوزوو سیتی انجام می‌شود. ورزشگاه چند منظوره ای که در سال ۱۹۸۴ میزبان مسابقات المپیک زمستانی بود. این ورزشگاه در بازی با ایران هواداری را در خود نخواهد داشت اما ظرفیت ۳۴۵۰۰ نفری دارد.
طبق پیش بینی هواشناسی در بازی فردا شاهد آب و هوای سردی هستیم. دمای هوا حدودا بین سه تا پنج درجه سانتیگراد است. رطوبت ۸۸ درصدی وجود دارد و شاهد حضور ۶۸ درصدی ابرها بر فراز آسمان خواهیم بود. ۲۵ درصد احتمال بارش وجود دارد و سرعت هوا بین چهار تا ۶ کیلومتر بر ساعت است.
باید دید پس از پیروزی مقابل ازبکستان در تاشکند، ملی پوشان در غیاب چندین بازیکن اصلی مقابل بوسنی چه نتیجه ای را به دست می آورند. این ۲ تیم پیش از این ۶ بار به مصاف هم رفتند که چهار برد برای ایران، یک تساوی و یک پیروزی برای بوسنی به ثبت رسیده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.