×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
سرپرست ذوب‌آهن: می‌خواهیم لغزش سال گذشته را جبران کنیم

علی شجاعی در گفت و گو با ایرنا در خصوص اینکه بعد از دیدار با فولاد تست کرونای دو بازیکن حریف مثبت شد و این مساله نگرانی‌هایی را در مورد ذوب آهنی‌ها به وجود آورد، اظهار داشت: بعد از اینکه متوجه این مساله شدیم بلافاصله از همه بازیکنان و حتی کادر ذوب‌آهن تست کرونا گرفتیم که خوشبختانه جواب همه منفی بود و هیچ یک از اعضای تیم ما به کرونا مبتلا نشده بود.
وی درباره برنامه ذوب آهن در تعطیلی به وجود آمده لیگ به خاطر تیم ملی عنوان کرد: روز شنبه را تعطیل کردیم و بعد از آن تمرینات را از سر گرفتیم. فردا هم قرار است در دیداری دوستانه به مصاف سپاهان برویم.
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: خوشبختانه ارتباط خوبی بین ذوب آهن و سپاهان وجود دارد و مشکلی برای انجام بازی دوستانه بین هم نداریم. وقتی باهم بازی دوستانه می‌کنیم حتی در هزینه‌ها هم صرفه جویی می‌شود. واقعا فقط قبل از دربی اصفهان است که کمی فضا را حساس می‌کنند وگرنه ما و سپاهان هیچ مشکلی باهم نداریم.
شجاعی در خصوص بازی هفته دوم ذوب آهن مقابل ماشین‌سازی، گفت: همه بازی ها مخصوصا این بازی های اول فصل مهم و سخت است. برای ما خیلی اهمیت دارد که امتیازهای اول فصل را بگیریم تا در کوران مسابقات مشکلی نداشته باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ذوب آهن این فصل می‌تواند ناکامی فصل قبل را جبران کند؟ گفت: پیش از آغاز فصل، هشت بازیکن مهم و اصلی ما جدا شدند. اما توانستیم بازیکنان خوبی را جایگزین کنیم؛ با این حال برای هماهنگ شدن به زمان نیاز داریم. ضمن اینکه رحمان رضایی هم به خوبی توانسته تفکراتش را در تیم اجرا کند.
سرپرست تیم ذوب آهن افزود: همه تیم ها برای موفقیت، کسب سهمیه و قهرمانی تلاش می‌کنند و ما هم همین‌طور خواهیم بود. ضمنا نام ذوب‌آهن برای ما خیلی مهم است و می‌خواهیم مانند قبل که در لیگ، جام حذفی و آسیا موفق بودیم، دوباره موفق شویم.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.