×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
دسترسی رایگان دانش آموزان و کادر آموزشی کیش به ۳ هزار محتوای آموزشی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حیدری راد سرپرست اداره آموزش و پرورش کیش از آغاز به کار خانه ریاضی کیش در آینده نزدیک خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح موافقتنامه همکاری سه جانبه میان اداره آموزش و پرورش کیش، موسسه رویش اندیشمند فردا وسازمان منطقه آزاد کیش به امضا رسیده است.

بر اساس این گزارش یکی از مفاد مهم این موافقتنامه اهدا کارت عضویت ویژه به ده هزار دانش آموز و دبیران مشغول به خدمت در جزیره کیش است تا بتوانند درمدت یک سال از ۲ تا ۳ هزار محتوای آموزشی که به صورت مجازی دراختیارشان قرارمی گیرد، رایگان استفاده کنند.

به گفته حیدری راد، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، پس از بررسی مجوز های لازم و با هدف ایجاد تحول آموزشی از طریق روش های نوین آموزشی ایجاد خانهریاضی درجزیره کیش را در دستورکارقرارداد.

سرپرست ادراه آموزش و پرورش کیش اظهار داشت : امضا این تفاهم نامه موجب توسعه فرهنگ خلاقیت و نوآوری دانش آموزان کیش،همچنین تقویت فضای کسب و کار با استقرار خانه ریاضی در این منطقه خواهد شد.

لازم به ذکراست از آنجا که ریاضیات ابزار قدرتمندی برای پرورش خلاقیت و رشد فکری افراد است، خانه ریاضی تهران با هدف تقویت بنیه علمی و دسترسی دانش آموزان به تازه ترین دستاوردهای علمی دررشته ریاضی ۶ تیر سال ۱۳۸۸ راه اندازی شد .

اکنون این مجموعه با کسب بیش از ۱۲۰۰ مدال طلایی بین المللی توسط دانش آموزان ایرانی و دستیابی به اهداف و نتایج درخشان در حوزه آموزشی فردی و مسابقات کشوری و جهانی، به برندی ارزشمند در پرورش خلاقیت ها تبدیل شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.