×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
«رشفورد» برای کودکان محروم باشگاه کتاب راه‌اندازی کرد

به گزارش ایرنا، مهاجم تیم ملی انگلیس با همکاری مک‌میلان، ناشر کتاب‌های کودکان، در راستای کمک به افراد گروه سنی پنج تا ۱۸ سال به منظور دسترسی هرچه بیشتر به کتاب و افزایش کتابخوانی، اقدام به راه‌اندازی باشگاه کتاب مارکوس رشفورد کرد.
این اقدام رشفورد در ادامه کمپین این بازیکن با هدف تامین غذای رایگان برای کودکان محروم در بریتانیا، انجام شده است.
رشفورد در این‌باره گفت: من کتاب خواندن را تنها از ۱۷ سالگی آغاز کردم و این اتفاق به طور کلی تفکر و دورنمای ذهنی مرا تغییر داد. آرزویم این بود که فرصت‌های بیشتری در اختیار داشتم تا به عنوان یک کودک به معنای واقعی با کتاب ارتباط برقرار می‌کردم اما در دورانی که به عنوان یک خانواده به بودن غذا روی میز غذاخوری نیاز داشتیم، کتاب چیزی نبود که بودجه خرید آن را داشته باشیم.
وی افزود: در برهه‌ای واقعیت گریزی به واسطه کتاب خواندن به معنای واقعی به من کمک می‌کرد. بنابراین دوست دارم این تجربه برای تمام کودکان رقم بخورد نه فقط آنهایی که استطاعت خرید کتاب را دارند. می‌دانیم که امروز بیش از ۳۸۰ هزار کودک در سراسر بریتانیا هرگز کتابی از خود نداشته و در محیط‌های آسیب‌پذیر هستند؛ این شرایط باید تغییر کند. کتاب‌های من همیشه در دسترس همه کودکان بوده و خواهد بود حتی اگر مجبور باشم شخصا کتاب‌ها را به آنان برسانم. ما کتاب‌ها را به آنان می‌رسانیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.