×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
پیروزی تیم‌های والیبال هوادار تهران و فولاد خراسان

تیم‌های مس رفسنجان و هوادار تهران صبح امروز در آخرین دیدار خود برای کسب سرگروهی در گروه الف در سالن شهید بهشتی مشهد به میدان رفتند که پس از یک بازی نفس گیر تیم هوادار تهران با نتیجه سه بر ۲ حریف رفسنجانی خود را شکست داد.
در بازی دوم امروز نیز تیم فولاد خراسان به عنوان تیم باسابقه نیشابوری در سالن مهران مشهد مقابل تیم مقاومت بسیج تهران قرار گرفت و موفق شد با اقتدار و با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ حریف تهرانی را مغلوب کند. تیم فولاد خراسان با ارائه بازی های حساب شده به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ دسته یک توانست با کسب این پیروزی به عنوان یکی از چهار تیم راه یافته به مرحله بعدی مسابقات نام خود را ثبت کند.
مسابقات دور رفت لیگ دسته یک والیبال کشور در۲ مرحله انجام می شود که تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتاد سازه مشهد و هوادار تهران در گروه الف و تیم‌های رعد پدافند قم، سامسونگ جویبار، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش سیمای آمل و هوشیار تبریز در گروه ب به مصاف هم می‌روند.
تیمهای گروه الف شرکت‌کننده در لیگ دسته یک روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۷، ۲۸ و ۳۰ آبان ‌ماه در سالنهای مهران و شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و عصر امروز با دیدار اشتادسازه و سروقامتان همدان پرونده بخش نخست دور مقدماتی رقابتها در مشهد بسته می شود.
با پایان این مرحله از دور مقدماتی بازیهای رفت قرار بود تیمها پس از استراحت دو هفته‌ای، مرحله دوم دور رفت این مسابقات را در شهر دیگری آغاز کنند اما با توجه به تعطیلی همه رقابتهای لیگهای والیبال به خاطر محدودیتهای کرونایی ادامه بازیهای متمرکز دور رفت لیگ دسته یک مردان به زمان دیگری موکول شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.