×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳
نخستین تساوی استقلال با فکری؛ خودروسازان مانع دورقمی شدن آبی‌ها

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایرنا، تیم‌های پیکان تهران و استقلال و استقلال در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

این اولین تساوی استقلال با محمود فکری در این فصل بود. جالب است که آخرین تساوی استقلال در لیگ برتر پیش از این بازی در هفته بیست و نهم لیگ قبلی برابر همین تیم رقم خورده بود. این سومین دیدار متوالی بین این ۲ تیم بود که برنده نداشت و با نتیجه مساوی به اتمام رسید تا به نوعی شاهد یک هت‌تریک باشیم.

محمود فکری کنار زمین حضور نداشت اما تیمش در دومین بازی خارج از خانه بازهم به برتری نرسید تا این حسرت برایش باقی بماند. آبی پوشان در هفته دوم با نتیجه ۲ بر یک به فولاد خوزستان باختند و این بار با حساب صفر بر صفر مقابل پیکان متوقف شدند.

این دهمین تساوی پیکان و استقلال در سی‌ویکمین تقابل بود. همچنین مهدی تارتار برای چهارمین فصل متوالی توانست حریف پرطرفدار خود را در خانه متوقف کند. در این چهار فصل او ۲ برد و ۲ تساوی را تجربه کرده است.

استقلال برای اولین بار در این فصل در رسیدن به گل ناکام بود. آنها در ۹ بازی اخیر خود در لیگ به گل رسیده بودند اما پیکان مانع دو رقمی شدنشان شد. آخرین بار در هفته بیست و چهارم بود که تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی برابر تراکتور در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.