×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳
سرمربی مسجد سلیمان اشتباهات داوری را عامل باخت تیمش اعلام کرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایرنا ، سید مجتبی حسینی سه شنبه شب در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش با نساجی در قائمشهر گفت : داور به اشتباه گل سالم ما را که در دقیقه ۷۰ از روی ضربه کاشته به ثمر رسید ، آفساید اعلام کرد و این اشتباه شیرازه تیم ما را به هم ریخت.
وی اضافه کرد : به نظر می رسد اعتراض هفته گذشته دست اندرکاران باشگاه نساجی نسبت به اشتباهات داوری باعث شده تا این بار داور قضاوت اشتباه را به ضرر ما به عنوان میهمان نساجی داشته باشد و آنالیزی که کارشناسان تیم ما روی این گل انجام دادند، نشان می دهد که آفساد نبود.
سرمربی نفت مسجد سلیمان در عین حال پنالتی دقیقه ۸۱ نساجی مازندران را که منجر به تک گل این مسابقه شد ، از لحاظ داوری صحیح اعلام کرد و گفت : این پنالتی به دلیل اشتباه بازیکنان جوان و کم تجربه ما به حریف داده شد و درست بود.
حسینی خاطرنشان کرد : ما  تاکنون به داوری و قضاوت آنها هیچ اعتراضی نداشتیم،  ولی اشتباه داوری در بازی امروز با نساجی که  گل سالم ما را آفساید اعلام کردند، نابخشودنی است ، چون در زمانی که ما در داخل زمین حریف به سختی گل زدیم ، از سوی دارو مورد تایید قرار نگرفت.
وی در مورد نحوه بازی تیمش که توسط کارشناسان فوتبال ضعیف ارزیابی شد ، توضیح داد : بازیکنان جوان تیم ما در بازی های گذشته نمایش خوبی در برابر تیم های بزرگ انجام دادند و هر چه از لیگ بگذرد، تیم ما بهتر بازی خواهد کرد.
حسینی در مورد کم گل بودن بازی های لیگ بسیتم هم گفت : در شرایط فعلی تیم ها بیشتر دفاعی بازی می کنند و این عاملی شده تا کمتر گل در بازی ها رد و بدل شود و در چهار بازی امروز نیز یک گل بین تیم ها رد و بدل شده است.
سرمربی نفت مسجد سلیمان همچنین در مورد علت تاخیر ورود تیمش به رختکن مورد پرسش قرار گرفت و پاسخ داد : به دلایل نامعلومی حدود ۱۰ دقیقه با درب بسته رختکن مواجه شدیم و بناچار با شکستن قفل ، درب رختکن باز شد. ما فکر بد نسبت به این تاخیر و بازنشدن درب رختکن نداریم، ولی علت بروز مشکل برای ما مشخص نشده است.
نفت مسحد سلیمان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران عصر امروز میهمان نساجی مازندران در قائمشهر بود و این دیدار را با نتیجه یک بر صفر باخت.

داوری این دیدار بر عهده روح الله شریفی بود و او گل دقیقه ۷۰ نفت مسجد سلیمان را که از روی ضربه کاشته به ثمر رسیده بود ، آفساد اعلام کرد. این اقدام باعث اعتراض کادر فنی و نیمکت نشینان نفت شد که نتیجه آن اخراج دستیار این تیم با دادن کارت قرمز از زمین بود.

تیم نفت مسجد سلیمان با بازی امروز برابر نساجی ، همچنان با چهار بازی انجام شده در لیگ بیستم سه امتیاز باقی ماند و در رده دوازدهم جای گرفت. نساجی مازندران نیز با سه امیاز این بازی ، هفت امتیاز شد و رده سوم جدول را در اختیار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.