به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمد حسین حسین زاده افزود: سختترین فرایند بانکداری در ایران پرداخت تسهیلات است و ما در بانک قرض الحسنه رسالت هیچگونه پرداخت تسهیلات حضوری و فیزیکی نداریم. نه تنها تسهیلات بلکه تمام خدمات در این بانک به صورت غیرحضوری ارائه می شود.
وی در بازدید از بخش های فناوری اطلاعات بانک با تاکید بر اینکه برای انجام کارهای بزرگ در نظام بانکی باید زیرساخت و بستر متناسب با آن هم ایجاد شود، اظهارداشت: برای مثال زیرساخت صرفا منحصر به بخش آی تی نیست که سخت افزار آن را تامین و راه اندازی کنیم، بلکه زیرساخت های اجتماعی و نیروی انسانی نیز مهم هستند.
حسین زاده با اشاره به استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری این بانک گفت: به دنبال اقبال مردم از عدم مراجعه حضوری به شعب و دریافت خدمات آسان و ارزان شاهد افزایش ورودی ها هستیم.