×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
تمجید رسانه کروات از لژیونر ایرانی؛ محرمی مانند کافو

به گزارش تجارت گردان به نقل ازایرنا، صادق محرمی مدافع راست ایرانی سومین فصل حضورش را در فوتبال کرواسی پشت سر می‌گذارد. او در دومین سال حضورش در فوتبال کرواسی از دیناموزاگرب به لوکوموتیو قرض داده شد اما او به دینامو برگشت تا روزهای خوبی را همراه تیمش تجربه کند.

سایت اسپورت ۲۴ کرواسی با انتشار مطلبی به تمجید از این لژیونر ایرانی پرداخت و نوشت: او به عنوان بازیکنی به دینامو آمد که برانکوایوانکوویچ سرمربی وقت وی اعلام کرد که دینامو می‌تواند از این بازیکن ۱۰ میلیون یورو درآمد به دست آورد. هر چند اولین حضور وی در ترکیب دینامو با گل‌ به خودی همراه بود. محرمی با وجود عملکرد خوب مقابل فاینورد اما هنوز نتوانسته انتظارات هواداران را بر آورده کند.

البته محرمی از دید هواداران بهترین بازیکن دینامو در این دیدار بود اما کاپیتان تیم با رهبری خوبش منجر شد تا این برد ۲ بر صفر در زمین این تیم مطرح هلندی رقم بخورد.

محرمی روز به روز با انرژی بیشتری برای دینامو بازی می‌کند و به موتوری در سمت راست برای دینامو تبدیل شده است. موضوعی که موجب شد تا دیگر همپستی‌های این بازیکن ایرانی به نیمکت بروند.

هرچند تعداد بازی‌های اروپایی محرمی تازه به عدد ۱۰ رسیده اما می‌توان گفت که محرمی با حضور زوران مامیچ، تازه برای دینامو ظهور کرده است. این بازیکن در دربی بزرگ کرواسی هم که با برتری ۲ بر صفر دینامو برابر هایدوک همراه بود، مانند کافو بازی کرد و عملکرد کم نقصی داشت. او با وجود اینکه بازیکنی با خصوصیات تهاجمی است اما وظایف دفاعی‌اش را هرگز فراموش نمی‌کند.

محرمی که حدود ۳۰ ماه است به زاگرب آمده، در چند وقت اخیر بهترین روزهایش در این شهر را تجربه کرده است. البته مشکل بزرگ محرمی ایجاد ارتباط با سایر نفرات است چرا که او هنوز زبان کروات را یاد نگرفته است.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.