×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
پورموسوی: شکست صنعت نفت برابر پرسپولیس اتفاقی بود

به گزارش ایرنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم از بازیکنان و مجموعه نفت تشکر کنم چرا که همه کمک کردند تا شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

وی افزود: فردا بازی سختی برای هر ۲ تیم است چرا که ما مقابل پرسپولیس شکست خوردیم و می‌خواهیم به همه نشان دهیم که آن شکست بر حسب یک اتفاق رقم خورد و با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستیم، می‌خواهیم دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اینکه تعداد زیادی از بازیکنان استقلال مصدوم هستند، تصریح کرد: مصدومیت جزئی از فوتبال است. در هفته اول پیش از بازی با پیکان هم ما چنین شرایطی داشتیم و از جوانان‌مان استفاده کردیم. فکر می‌کنم استقلال هم چنین پتانسیلی داشته باشد. مصدومیت جزئی از ورزش حرفه‌ای است و شاید این اتفاق برای ما هم بیفتد. اگر از قبل تیم‌ها از نفرات جوان خود استفاده کنند، فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی رخ دهد.

پورموسوی در مورد عملکرد خوب طالب ریکانی و آقای گلی این بازیکن در لیگ امسال خاطرنشان کرد: ما این فصل طالب ریکانی را یک خط جلو بردیم و از او در خط حمله بازی می‌گیریم. او نشان داد قابلیت بازی در این پست را دارد. طالب ریکانی کار تیمی ما را تکمیل می‌کند و ثمره کار گروه خوبی ما به نام او نوشته می‌شود. هر چند ریکانی بازیکن قابلی است.

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان گفت: ما از روزی که آمدیم، ۲ هدف مشخص کردیم. ابتدا هدف کوتاه مدت که تشکیل تیم خوب و بعد تشکیل تیم جوان بود که باشگاه دیگر مشکلاتی به خاطر بازیکن نداشته باشد. ما بازیکنان جوان قابلی را آوردیم که آنها در این چند هفته نشان دادند که در انتخاب آنها اشتباه نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که آیا مقابل استقلال هم مانند دیدارهای قبل از بازیکن ۱۸ ساله استفاده خواهد کرد یا خیر گفت: صد درصد. ما با توجه به دیدارهای پیش رو از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم. مقابل پیکان ۶ بازیکن ۱۸ یا ۱۹ ساله استفاده کردیم. در بازی‌های بعدی هم شرایط این‌گونه بود. فردا هم از جوانان‌مان استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان گفت: داوران هم مانند ما جایز الخطا هستند. یکسری داور جوان و جدید آمدند که آنها هم نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.