×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
خطیبی: با استرتژی درست پیکان را می‌بریم

به گزارش ایرنا، رسول خطیبی روز جمعه در نشست خبری پیش بازی با پیکان اظهار داشت: پیکان مانند تیم خودمان است و تقریبا شاکله تیم آن نسبت به سال گذشته تغییر کرده است. هر چند ساختار و کادر جدید، کاربلد و فوتبالی اکنون دارد. امیدوارم تیم ما بتواند فردا استراتژی که بریا این بازی طراحی کردیم، روی زمین اجرا کند.

وی افزود: بازیکنان ما از لحاظ انگیزه، فنی و روحی رو به پیشرفت نسبت به هفته‌های گذشته هستند. هم پیکان و نیز آلومینیوم اراک در دیدارهای هفته گذشته موفق به شکست حریفان خود شدند  و با برد و روحیه خوب به مصاف یکدیگر می‌روند. امیدوارم از لحاظ کیفیت دیدار سطح بالایی و راضی کننده‌ای برای کادر فنی هر ۲ تیم باشد و روند پیشرفت ما ادامه دار باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک درخصوص دیدار برابر ماشین سازی عنوان کرد: بازی‌هایی که انجام دادیم غیر از نساجی که اولین بازی بود، شرایط خوب و شکل تیمی را نداشتیم. اولین بازی بنده به عنوان سرمربی آلومینیوم اراک در لیگ برتر برابر سپاهان بود و از آنجا به بعد شروع کردیم، نفراتی که اضافه شدند و با آنکه از لحاظ بدنی و هماهنگی آماده نبودیم اما جلوی این تیم خوب بازی کردیم.

وی اضافه کرد: شرایط خوبی داشتیم و رو به پیشرفت بودیم تا رسیدیم به بازی فولاد که نتیجه خیلی خوب در زمین آنان گرفتیم و هر چقدر که جلو می ‌رفتیم هماهنگ تر می‌شدیم و در بازی ماشین سازی شرایط جوری بود که نیاز به برد داشتیم تا از آن پایین رده بتوانیم خارج شویم و تدابیری که هفته گذشته جلوی ماشین سازی داشتیم، توانستیم کارهای هجومی را انجام دهیم.

خطیبی یادآور شد: قبلا کارهای دفاعی را بیشتر انجام می ‌دادیم و در هر عرض سه یا چهار جلسه توانستیم کارهای هجومی را انجام دهیم به شرایط خوبی برابر ماشین سازی رسیدیم و این تیم را ببریم و امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد و در شکل دفاعی و حمله وضعیت بهتری نسبت به قبل داشته باشیم.

وی ادامه داد: تفاوت زیادی میان تیم‌ها نیست و نمی‌توان از قبل گفت که کدام تیم برنده آن بازی می‌شود. ما از آن تیم‌هایی هستیم که از لحاظ ساختاری و کیفیت بازیکنان و حتی نیمکت هم داریم. با اینکه هدف ما ماندن در لیگ برتر برای سال اول است اما نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم اما شرایط باید مهیا شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: برخی از مربیان اول فصل برای نواختن می‌آیند تا تیم‌ها را بشناسند و روی شکل دفاعی بیشتر کار می‌کنند. با احترامی که به بازیکنان داریم بازیکنان خلاق کمتر است و نداریم. در دهه ۷۰ یا ۸۰ بازیکنانی داشتیم که سه یا چهار نفر را با خلاقیت دریبل می‌کرد و اکنون کمتر شده و باید مربیان و باشگاه‌ها روی این بحث کار کنند.

وی افزود: روی حمله هم می‌توان کار کرد تا از لحاظ تیمی آن را جبران کنیم وهفته قبل این کار را کردیم. چون خودم فوروارد بودم علاقمندم این تیم هجومی بازی کند و شرایط برد  و موقعیت گل زیاد باشد. سعی می‌کنم این مشکلات را رفع کنم ولی امیدوارم بازیکن خلاق بتوانند در فوتبال ما بیایند و شیرینی فوتبال ما را بیشتر کنند.

خطیبی گفت: شرایط جدولی از هفته ۱۰ یا دوازدهم به وضعیت واقعی تیم‌ها را مشخص می کند و الان زود است تا درباره جدول صحبت کنیم. باید از بازیکنان تشکر کنم که وضعیت را درک کردند و امیدوارم این شرایط را ادامه دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.