×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
شکوری: دیدار پرسپولیس با ذوب آهن لغو نمی‌شود

به گزارش ایرنا، ابراهیم شکوری روز جمعه در گفت و گویی اظهار داشت: با هدف حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا تقسیم کاری در باشگاه پرسپولیس صورت گرفت. آرامش کلیدواژه ما در خانواده پرسپولیس است و به همین دلیل هر گروهی بر اساس شرح وظایف خود در حال انجام فعالیت است. این موضوع سبب شده ارتباط دوستانه صمیمی و حرفه‌ای بین اعضای خانواده ما ایجاد شود.

تیم مدیریتی باشگاه تلاش کرده دغدغه اصلی هواداران یعنی آرامش تیم را محقق کند. با تدابیر جعفر سمیعی خواسته‌های معقول تیم را در آستانه فینال پیگیری کردیم. از جمله این موارد می‌توان به حفظ اسکلت و شاکله اصلی پرسپولیس اشاره کرد که دغدغه همه هواداران است.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه قرارداد یحیی گل‌محمدی به همراه اعضای کادر فنی تمدید شد، گفت:همچنین تمدید قرارداد بازیکنان تأثیرگذار تیم را آغاز کردیم. قطعا این روند را ادامه داده و سعی می‌کنیم تا جای که توان داریم قرارداد بازیکنان خود را تمدید کنیم.

بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد. بازیکنان و کادر فنی برای مطالبات فصل قبل خود دغدغه‌ای داشتند و این موضع ذهن بازیکنان را به هم می‌ریزد به همین دلیل سعی کردیم کل مطالبات سال قبل بازیکنان را با همکاری آنان تسویه کنیم تا دیگر ذهن‌ بازیکنان درگیر این موضوع نباشد. با تلاش‌های سمیعی پرداختی مربوط به این فصل بازیکنان هم روز گذشته انجام شد تا بازیکنان با انگیزه و روحیه خوبی در دیدار فینال حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای حضور در دیدار فینال لیگ قهرمان آسیا از یک ماه قبل کارگروهی تشکیل دادیم، یادآور شد: تا فردای فینال که امیدواریم با قهرمانی تیم ما همراه باشد کلیه موارد را بررسی کرده و از تمام اعضای باشگاه که با تمام توان خود کار می‌کنند تشکر می‌کنم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس افزود: پرواز اختصاصی را برای تیم ترتیب دادیم و کلیه امور انجام شده است و روز یکشنبه عازم کشور قطر و شهر دوحه می‌شویم. با همکاری یکی از شرکت‌های هواپیمایی پرواز اختصاصی خوبی که در جایگاه و شأن پرسپولیس باشد، در نظر گرفته‌ایم.

وی اظهار داشت: در تعامل خوبی که با ای اف سی و قطر داریم، تلاش کردیم تا سعی کردیم تمام موارد را بررسی کنیم و به محض ورود به این کشور بازیکنان یکبار تست می‌دهند. امیدواریم آن تست کاملا منفی باشد تا بتوانیم با تمام قدرت در مسابقه فینال حضور پیدا کنیم ضمن اینکه قبل از سفر به این کشور یکبار تست دادیم که جواب آن منفی بوده است امیدواریم اتفاق بزرگی را که سالیان سال است که کشورمان منتظر آن است، رقم بزنیم.

شکوری درخصوص شکایت النصرعنوان کرد: باشگاه النصر همچنان تلاش می‌کند اما آماده حضور در فینال هستیم و فکر می‌کنم این باشگاه می‌خواهد فضای تیم را دچار حاشیه کند.  با تدابیر مدیریت کادر فنی بازیکنان و هواداران پرسپولیس داشتن این بحث تقریبا حل شده و مشکلی نداریم بلکه سعی می‌کنیم با تمام توان در دیدار فینال حاضر شویم تمام اعضای حقوقی باشگاه با تمام توان در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: هواداران از حضور در فینال لذت ببرند زیرا در کل آسیا تنها برای دو تیم شانس صعود به فینال وجود دارد. با همت باشگاه پرسپولیس، ‌بازیکنان، مربیان و مدیریت این اتفاق رخ داده و پرسپولیس یکی از همین دو تیم است. این جایگاه شایسته تیم بزرگ پرسپولیس بوده و امیدواریم با قهرمانی همراه شود تا پس از دیدار فینال هم یک جشن ملی برگزار کنیم و همه لذت ببرند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه رصد ها و آنالیز لازم روی هر دو تیم که اکنون به فینال شرق آسیا صعود کردند، انجام شد، گفت: بازیکنان بازی‌ تیم‌های اولسان کره و ویسل کوبه را تحت نظر دارند. شور عظیمی به پا شده و شاید هیچ وقت هیچکسی فکر نمی‌کرد هواداران پرسپولیس و خیل عظیمی از مردم کشورمان بخواهند بازی تیم‌های شرق آسیا را با این جدیت دنبال کنند. جایگاهی که پرسپولیس اکنون در آن قرار گرفته بزرگ است و باید شور و نشاط هم در جامعه ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و تمام نهادها، تشکر می‌کنم. با وجود مشکلات کرونا شرایط حضور در قایم شهر و بازی برابر نساجی متفاوت بود زیرا پرسپولیس باید در فینال لیگ قهرمانان حضور یابد و یک بحث ملی است و به همین دلیل دیدار برابر نساجی هم لغو شد.

شکوری با بیان اینکه دیدار برابر ذوب آهن برگزار می شود تا پرسپولیس و برنامه لیگ برتر آسیب نبیند، گفت: فدراسیون فوتبال هم به دلیل اینکه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بزرگ‌ترین رویداد باشگاهی در این قاره است با ما همکاری کرد و امکانات لازم در اختیار پرسپولیس قرار گرفت. امیدواریم حدود ۱۰ روز دیگر همه خوشحال باشند و جشن ملی را پیش‌رو داشته باشیم، البته حضور در دیدار نهایی هم برای فوتبال کشور ما یک افتخار است و امیدواریم به قهرمانی برسیم.

وی افزود: ذوب آهن به دلیل در خطر بودن سلامت بازیکنان پرسپولیس درخواست لغو مسابقات را داد. از آنان ممنونم اما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم. اگر تشخیص بدهند یک مسابقه برگزار شود قطعا در آن شرکت می‌کنیم و اگر تصمیم به لغو بازی باشد تبعیت خواهیم کرد. امیدواریم در نهایت ژ به سود فوتبال کشورمان باشد. اگر بازی با ذوب آهن هم لغو می شد در ادامه مسیر دچار مشکل می شدیم. زیرا قهرمانی آسیا و مسابقات جام باشگاه‌های جهان را پیش‌رو داریم و فشردگی مسابقات امکان دارد پرسپولیس را دچار چالش کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.