×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
مربی ذوب‌آهن: نبود رحمان رضایی روی کار ما تاثیر منفی می‌گذارد

به گزارش ایرنا، ابراهیم تقی‌پور، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از دیدار برابر پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه فردا(شنبه) بازی حساسی مقابل پرسپولیس داریم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. شرایط خاصی در تیم ما وجود داشت و کرونایی‌های زیادی در تیم بودند که خدا را شکر چهار نفرشان به تمرینات برگشتند.

وی در ادامه افزود: در طول هفته تمرینات خیلی خوبی داشتیم و آماده این بازی هستیم و امیدوار نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس به دست بیاوریم.

مربی ذوب‌آهن در پایان درباره محرومیت رحمان رضایی و عدم حضورش کنار زمین برای دیدار با پرسپولیس گفت: عدم حضور رحمان رضایی ۱۰۰ درصد روی کار ما تاثیرمنفی خواهد گذاشت. حضور ایشان روی نیمکت به تیم ما کمک می‌کرد. امیدواریم برنامه‌های ایشان را به خوبی پیاده کنیم و نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس بگیریم.

گفتنی است رحمان رضایی به خاطر صحبت‌های انتقادآمیز علیه کمیته داوران و فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی از حضور در کنار تیم ذوب‌آهن در مسابقات محروم شده است.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فردا(شنبه) از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.