×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳
پانزده سال خدمت صادقانه؛ نگاه بانک پاسارگاد، خلق آینده‌ای پایدار برای ایران‌زمین است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک در تاریخ ۲۳آذر۱۳۸۴، با افتتاح اولین شعبه در شهر مشهد مقدس، فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرد و با شعار «مشتری ذات بانک است»، عرصه متفاوتی را در خدمت‌رسانی به مشتریان –آن‌چنان که شایسته هم‌میهنان گرامی است- ارائه کرد.

بانک پاسارگاد، به‌عنوان بانک هزاره سوم، در بخش ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیک، با بهره‌گیری از بهترین‌ و خلاق‌ترین جوانان کشور، موفق به خلق خدماتی ماندگار در این بخش شد که امنیت، سرعت و راحتی را در انجام امور بانکی، برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

این بانک با هدف ایجاد رونق در اقتصاد، افزایش تولید و اشتغال‌زایی برای جوانان این مرز و بوم، ضمن شناسایی دقیق نیازها و نقاط قابل بهبود، چرخ اقتصاد را در بخش‌های مختلف معدن، انرژی و … به حرکت درآورده و کشور را به خودکفایی و ایجاد زمینه برای محرومیت‌زدایی رسانده است.

بانک پاسارگاد در کنار انجام فعالیت‌های اقتصادی، به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی نیز نگاه ویژه‌ای داشته است؛ ساخت ۷هزار تخت بیمارستانی در نقاط مختلف کشور، ساخت چندین مدرسه و کتابخانه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته کشور، حمایت از نخبگان و نفرات برتر آزمون‌های سراسری، حمایت از هنر و هنرمندان، حمایت از ورزش ملی کشور، انجام اقدامات مختلف حمایتی در هنگام وقوع بلایای طبیعی، شیوع ویروس کرونا و ایجاد بحران در کشور و … از اقداماتی است که در کارنامه بانک پاسارگاد به ثبت رسیده است.

بانک پاسارگاد همراهی و همدلی مشتریان ارجمند خود را در مدت پانزده سال خدمت صادقانه ارج می‌نهد و به امید فردایی روشن‌تر برای ایران‌زمین، در جهت سازندگی و خلق آینده‌ای پایدار برای میهن عزیزمان، گام‌های استوارتری برمی‌دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.