×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
برتری دشوار منچسترسیتی برابر ساوتهمپتون

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «پپ گواردیولا» که برای رویارویی با ساوتهمپتون به ورزشگاه «سنت مریز» آمده بودند در حالی که در طول این دیدار اسیر بازی خوبی بازیکنان میزبان شده بودند اما هیچگاه دست از تلاش برنداشته و با به کار بردن تاکتیک های متعدد سرانجام حریف سخت‌کوش خود را با نتیجه یک بر صفر مغلوب و به سلامت این دیدار را پشت سر گذاشتند.

«رحیم استرلینگ» دردقیقه ۱۷ تنها  گل این دیدار را درون دروازه ساوتهمپتون جای داد و این برتری ارزنده را برای تیمش به ارمغان آورد.

آبی آسمانی‌ها با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۲۳ امتیازی شده و جایگاه پنجم جدول رده‌بندی را به تصاحب خود درآوردند.

تیم سخت کوش ساوتهمپتون نیز به رغم این شکست با ۲۴ امتیاز اندوخته خود از دیدارهای گذشته در رده چهارم این جدول باقی ماند.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست بازیکنان ۲ تیم  یکدیگر را ارزیابی و اتفاق خاصی به روی دروازه‌ها نیفتاد.

تا اینکه دردقیقه ۱۷ استرلینگ تیر خلاص را زد و دروازه ساوتهمپتون را گشود در این دقیقه «ادرسون» سنگربان آبی آسمان‌ ها با شروع مجدد عالی توپ را به زمین حریف فرستاد و پس از چند پاس پی در پی هافبک‌های این تیم توپ را از سمت راست محوطه جریمه ساوتهمپتون ارسال کرده تا استرلینگ رکار را تمام کند.

در دقیقه ۲۸ «تئو ولکات» مهاجم اول ساوتهمپتون در محوطه جریمه میهمان سرنگون شد او که برای زدن ضربه سر با «روبن دیاز» مدافع میانی و پرتغالی منچسترسیتی برای تصاحب توپ درگیر و زمین خورده بود معتقد بود داور باید به سود تیمش اعلام ضربه پنالتی می کرد اما نظر داور چیز دیگری بود.

در دقیقه ۳۱، ادرسون با یک عکس العمل به موقع و مهار توپ  یک بار دیگر درخشید و این بار شاگردان «روی هادسون» را در استفاده از بهترین فرصت گلزنی خود در نیمه نخست ناکام گذاشت.

در دقایق باقی مانده این نیمه بازیکنان ۲ تیم به تناوت موقعیت‌هایی برای تغییر نتیجه یک برصفر بدست آوردند اما هیچ کدام ثمری نداشت و پس از سوت پایان این نیمه به رختکن رفتند.

شاگردان هادسون که بدنبال جبران شکست نیمه اول بودند با طراحی حملات متعدد فرصت هایی برای گلزنی مهاجمان خود ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

در دقیقه ۵۳ و برخلاف آنچه که انتظار می رفت «کوین دی بروینه» و «سیلوا» دریک حرکت ترکیبی در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما «مک کارتی» سنگربان حریف با مهار توپ این فرصت را از آنان گرفت.

این دیدار با همین روند اما با سرعت بالا درحال برگزاری بود اما هیچ گلی از خط دروازه ها نگذشت و عبور نکرد.

در دقیقه ۱+۹۰  بازیکنان منچسترسیتی در یک ضد حمله سریع و چند حرکت ترکیبی  فرصت و موقعیت صد درصدی برای به ثمر رساندن گل را برای «سیلوا» فراهم کردند اما این بازیکن با بی‌دقتی توپ را به بالای دروازه حریف فرستاد و تلاش هم تیمی هایش را هدر داد تا این بازی با همان تک گل استرلینگ که بی شک ستاره این دیدار بود به پایان برسد.

پیش از این دیدار لیورپول با به راه انداختن جشنواره ای از گل، کریستال پالاس را با نتیجه خیره کننده ۷ بر صفر شکست داد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.