×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
عبدی: تاجیکستان فوق‌العاده‌ بود؛ امیدوارم باهم به جام جهانی صعود کنیم

به گزارش ایرنا، حسین عبدی در خصوص مسابقه امروز (چهارشنبه) مقابل تاجیکستان اظهار داشت: ابتدا باید بگویم خوشحالیم که به کشور دوست و برادر تاجیکستان آمدیم و این اردو را در اینجا برگزار می‌کنیم. میزبانی بسیار شایسته‌ای از ما انجام شده و شرایط اردو بسیار مطلوب است. در خصوص مسابقات هم باید بگویم بازی را بسیار خوب شروع کردیم و توانستیم ۲ گل از حریف پیش بیفتیم.

وی افزود: در ادامه متاسفانه ۱۰ نفره شدیم، با این وجود توانستیم کنترل بازی را حفظ کنیم. فکر می‌کنم حدود ۷۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم با این وجود بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و توانستیم ۲ گل دیگر هم بزنیم تا با نتیجه چهار بر یک پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران اضافه کرد: تاجیکستان تیم فوق العاده‌ای است. ما سال گذشته در مسابقات کافا یک بار به آنها باختیم و در واقع یک پیروزی به رقیب‌مان بدهکار بودیم که توانستیم در این بازی آن نتیجه را جبران کنیم.

عبدی اظهار داشت: امیدوارم مسابقه بعدی هم بازی خوب و منطقی باشد و در نهایت هر ۲ تیم ایران و تاجیکستان به جام جهانی نوجوانان صعود کنند. ما سال گذشته تقریبا با نیمی از تیم اصلی خودمان به اینجا آمده بودیم اما این‌بار ترکیب کامل را در اختیار داشتیم. فوتبال تاجیکستان پیشرفت خوبی داشته و این تیم برای تمامی حریفان خود رقیب قدرتمندی خواهد بود. به اعتقاد من تاجیکستان یکی از تیم‌های مدعی در مسابقات نهایی است و قطعا از گروه خودش صعود می‌کند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.