×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
درخشان: نباید بگذاریم یک نسل از فوتبال نابود شود

به گزارش روز جمعه ایرنا، تارنمای اینساید دِگیمز اعلام کرد که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال مردان و جام جهانی زیر ۲۰۲۱ مردان را به دلیل پاندمی کرونا لغو کرده است. جام جهانی زیر ۱۷ و ۲۰ ساله‌ها به ترتیب قرار بود به میزبانی پرو و اندونزی برگزار شود.

این در حالی است که تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که انتخابی جام‌جهانی است آماده می‌کنند. این ۲ تیم هم اکنون در اردوی تاجیکستان به سر می‌برند.

«حمید درخشان»   ابتدا در خصوص مسابقه روز گذشته تیم ملی جوانان مقابل تاجیکستان گفت: شاهد بازی بسیار خوب و محکمی بودیم که به تیم ما کمک کرد. ما صاحب توپ و میدان بودیم، یک گل زدیم، یک پنالتی از دست دادیم و با این وجود تا دقیقه ٧٠ از حریف پیش بودیم. به اعتقاد من شکست در این بازی اتفاق خوبی بود چون با پیروزی یک بر صفر نقاط ضعفمان پنهان می‌ماند اما با وجود برتری در جریان بازی حالا بسیاری از مشکلات ما در این مسابقه به خوبی دیده شده و می توانیم بیشتر روی نقاط ضعف تیم تمرکز کنیم.

مدیر فنی تیم ملی جوانان در خصوص لغو مسابقات جام جهانی جوانان و نوجوانان گفت: خبر بسیار تلخی بود و این اتفاق خوبی برای فوتبال نیست. امیدوارم AFC بدون توجه به این مسایل مسابقات قهرمانی آسیا را به بهترین شکل برگزار کند. در واقع نباید بگذاریم یک نسل مستعد از فوتبال ما همچنین سایر کشورهای آسیایی نابود شود. در اینصورت با قدرت در این رقابت ها شرکت می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.