×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
رئالی‌ها در سال نو دست به جیب نمی‌شوند

به گزارش ایرنا، «زین الدین زیدان» قصد دارد تا فصل جاری را با ترکیب فعلی در اختیارش به پایان رسانده و در نتیجه هیچ درخواستی برای جذب بازیکن و تقویت تیم مطرح نکرده است. در نتیجه پاندمی کرونا، مادریدی‌ها آماده‌اند تا برای اضافه کردن بازیکن به و تقویت تیم تا فصل آینده منتظر مانده و تا زمان تعدیل بحران این امر به آنان اجازه می‌دهد تا به سطح درآمدزایی پیشین خود بازگردند.

علاوه بر این، سفیدپوشان در ژانویه سال ۲۰۲۱ هیچ خروجی نیز نخواهند داشت؛ ایسکو برای پیوستن به تیم تحت هدایت «یولن لوپتگی» در سویا درخواست داده اما زیدان مانع این انتقال شده است. مادریدی‌ها تابستان سال آتی به ایسکو اجازه جدایی خواهند داد و انتظار می‌رود سویا برای جذب هافبک خلاق رئال رقمی مابین ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو پرداخت کند.

مارسلو و لوکا مودریچ دو بازیکن دیگر رئال که محبوبیت خود را در این تیم از دست داده‌اند نیز تا پایان فصل در برنابئو خواهند ماند. در مادرید، اعتقاد بر این است که زیدان برای بازی‌های سخت پیش رو در سال جدید، از ترکیب فعلی خود بهره خواهد برد.

کوپادل‌ری برای «لوکا یوویچ»، مارسلو و ایسکو این فرصت را به وجود خواهد آورد تا در غیاب ستارگانی همچون «کریم بنزما» و «فرلاند مندی» خود را نشان داده و به ترکیب اصلی رئال بازگردند.

مذاکرات دشوار تمدید قرارداد

در مورد تیم فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ «کوبو» ستاره جوان و ژاپنی رئال که در حال حاضر به طور قرضی در ویارئال توپ می‌زند، گمازنی‌های زیادی صورت گرفته اما انتظار نمی‌رود که این بازیکن در زمستان به برنابئو برگردد.

تاثیر پاندمی کرونا درآمدهای سالانه رئال را به شدت تحت الشعاع قرار داده و در روند تمدید قرارداد بازیکنان این باشگاه وقفه ایجاد کرده و در خصوص دستمزد تعدادی از بازیکنان باتجربه این تیم همچون «سرخیو راموس» مسیر دشواری را پیش روی مقامات آن قرار داده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.