×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳
آمادگی ایران خودرو برای خدمات پس از فروش پیشرفته «تارا»

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس، مهدی مونسان گفت: ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش محصولات ایران‌خودرو، اقدامات متعددی را پیش از تولید انبوه خودروهای جدید به انجام می‌رساند و با توجه به برنامه آغاز تولید خودرو «تارا» در آینده نزدیک، پیش‌نیازهای ارائه خدمات پس از فروش این خودرو نیز در حال انجام است، تا خریداران آتی این محصول با خیال آسوده‌تر، از آن استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو افزود: با توجه به تکنولوژی بالای تجهیزات و امکانات به کار رفته در محصول «تارا» برنامه‌ریزی لازم برای آمادگی در حوزه‌هایی همچون تأمین قطعات و لوازم یدکی تارا، آموزش کارکنان نمایندگی‌ها و امدادگران، تجهیز نمایندگی‌های منتخب به ابزار مخصوص و نرم‌افزار دستگاه‌های عیب‌یاب و تهیه مستندات راهنمای تعمیرات انجام شده است.

مونسان در خصوص آموزش‌های فنی این خودرو گفت: تا ابتدای دی‌ماه، ۱۸۰ نفر از کارشناسان و تعمیرکاران، کارشناسان فنی تمامی دفاتر منطقه‌ای و مدرسان امداد خودرو ایران، در خصوص عیب‌یابی و تعمیر تارا آموزش دیده‌اند؛ همچنین طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان دی‌ماه سایر کارشناسان، تعمیرکارها و امدادگران نیز آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت تا پیش از تحویل خودرو به مشتریان آمادگی کاملی برای ارائه خدمات آن وجود داشته باشد.

وی افزود: همزمان با افزایش تیراژ محصول در سال ۱۴۰۰، به مرور تعداد نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات این خودرو، افزایش خواهد یافت و آموزش‌های لازم به سایر تعمیرکاران در سطح شبکه خدمات ارائه خواهد شد.

مونسان در پایان گفت: شرکت ایساکو همواره کوشیده است رضایت مشتریان خود را با ارائه خدمات استاندارد و به روز، به صورت مستمر افزایش دهد و یازده سال صدرنشینی در خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، بر طبق ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موید این کوشش‌ها است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.