×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
ابراهیمِ ۲۰؛ کپی برابر اصلِ ابراهیمِ ۱۹

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سایپا در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در مشهد مقابل میزبان خود شهرخودرو با یک گل شکست خورد. این نتیجه در حالی به دست آمد که اگر درخشش محمدحسین اکبرمنادی نبود تعداد گل‌های تیم میزبان بیشتر می‌شد.

سایپا با این نتیجه ۱۰ امتیازی ماند و در رده دوازدهم جای گرفت. تیم ابراهیم صادقی تا به اینجا هفت تساوی، ۲ شکست و یک پیروزی را داشته و نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. اما این اتفاق فصل قبل هم برای او و تیمش رخ داده بود.

سایپا در لیگ نوزدهم بعد از برد هفته سوم مقابل نساجی که منجر به هفت امتیازی شدنشان شد، دیگر نه تنها رنگ برد را ندید بلکه در هفت هفته بعدی تنها ۲ امتیاز گرفت و پنج شکست را تحمل کرد تا در پایان هفته دهم، ۹ امتیاز داشته باشد. حالا آنها در این فصل هم در چهار هفته اول نتایج خوبی گرفتند و در هفته سوم به اولین بردشان دست پیدا کردند اما دیگر رنگ پیروزی را ندیدند و یا تقسیم امتیاز کردند یا شکست خوردند.

باید دید مدیران باشگاه سایپا مانند لیگ نوزدهم تا پایان فصل به مربی بااخلاق خود فرصت می‌دهند یا این بار اولتیماتوم و تغییرات احتمالی در راه است. سایپا نسبت به فصل پیش تقویت شده و انتظار می‌رود نتایج بهتری را کسب کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.