×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
پرهیزکار: فوتسال جام ملت‌های آسیا تا این لحظه لغو نشده است

به گزارش ایرنا، «داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال روز شنبه در گفت و گویی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: امیدوارم کسی که برای مدیریت فدراسیون مناسب است، در انتخابات پیش رو پیروز شود تا انشاالله در آینده فدراسیونی ایده‌آل داشته باشیم.

وی در مورد ثبت نام «حسین شمس» در انتخابات فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: او یکی از بزرگان فوتسال کشور ماست که برای کارشناسی در هیات رییسه ثبت نام کرده است. اعتقاد ما بر این است که یک فرد فوتسالی در هیات رییسه حضور داشته باشد تا برای این رشته در فدراسیون مفید ظاهر شود.

رییس کمیته فوتسال در مورد برنامه تیم ملی در آینده، گفت: در آخر سال جاری ۲ فیفادی داریم که در بهمن و اسفندماه است و ما اکنون در حال برنامه‌ریزی برای آن هستیم. تا این لحظه برنامه برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا سوم فروردین‌ماه در کویت است.

وی افزود: برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص لغو جام ملت‌ها وجود دارد اما منبع موثق ما کنفدراسیون فوتبال آسیا است و تا کنون هیچ نامه‌ای از سوی آن‌ها به تیم‌ها ارسال نشده است. امیدوارم که این رقابت‌ها برگزار شود تا تیم ملی بتواند برای حضور در جام جهانی آماده شود.   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.