
به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید همدانی گفت: گرامیداشت دفاع مقدس و دیدار و تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران وظیفه اخلاقی یکایک ماست و باید به یکی از اصول مسئولیت اجتماعی سازمان ها تبدیل شود.
وی افزود: بانک دی به عنوان بانک عامل در خدمت رسانی به جامعه هدف بنیادشهید،علاوه بر برنامه ریزی برای دیدارهای دوره ای منظم مدیران با خانواده های شهدا و جانبازان، مجموعه اقدامات گسترده ای در زمینه ارائه آسان تسهیلات، توسعه میزهای خدمات، تسهیل دسترسی به خدمات بانکی در ۶ هزار نقطه تماس پست بانک و اعزام این عزیزان به عتبات عالیات را عملیاتی کرده است.
قیطاسی در پایان تاکید کرد: امیدوارم دیدار با خانواده شهدا در تمامی سازمانها و بانکها پیاده سازی شود و منحصر به هفته دفاع مقدس نباشد.
در این دیدار همسر و فرزندان سردار شهید همدانی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار به بیان مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در زمینه مسائل بیمه ای و خدمات بانکی پرداختند.