×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
بخش سی تی اسکن و پد بالگرد بیمارستان تأمین اجتماعی فاطمه الزهرا (س) نجف آباد افتتاح شد

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مهناز فتاحی، رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد گفت: توسعه واحد رادیولوژی و راه‌اندازی سی تی اسکن این بیمارستان از ۲۶۵ به ۷۰۶ متر مربع با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال به عنوان یکی از بهترین مراکز رادیولوژی در کشور در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: همچنین پد بالگرد بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نیز با مساحت ۹۰۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان با همکاری خیرین و با مشارکت ویژه هوانیروز اصفهان به بهره برداری رسیده است.

رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد در حاشیه بازدید دکتر شهرام غفاری، مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد اظهار کرد: وضعیت بیماری کرونا در نجف آباد مناسب نیست، بیش از نیمی از تخت‌های این بیمارستان به بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا تخصیص یافته است.

دکتر فتاحی از کاهش ۸۵ درصدی درآمد و ۴۷ درصدی اعمال جراحی در این بیمارستان خبر داد و افزود: نگرانی ما از تشدید ابتلا به کرونا در فصل پاییز است، نگران تامین تجهیزات مورد نیاز در صورت اعلام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای ورود ویژه به بحث درمان کرونا هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.