×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری دو رویداد آموزشی، فرهنگی و تفریحی برای فرزندان كاركنان

رئیس واحد فرهنگی روابط عمومی فولاد مبارکه با بیان اینکه این اقدامات در راستای ایجاد شور و نشاط و تحکیم و تکریم هرچه بیشتر بنیان خانواده کارکنان شرکت و فراهم کردن زمینه بروز و ظهور استعدادهای ناب فرزندان انجام می‌شود گفت: این برنامه در سه روز و به مناسبت روز دختر و برای حدود شش هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های محترمشان برگزار شد.

محمد سامونی با تأکید بر اینکه رویکرد ما در دورهٔ جدید محوریت خانواده است، گفت: به همین دلیل جشن به‌گونه‌ای طراحی شده که خانواده‌ها بتوانند در کنار فرزندان خود لحظات مفرحی را تجربه کنند.

وی در خصوص رویداد رقابتی استاپ‌موشن ویژه فرزندان دختر و پسر کارکنان شرکت که برای فرزندان پایه‌های ششم و هفتم تدارک دیده شده است، افزود: خانواده‌های کارکنان فولاد مبارکه بخش مهمی از جامعه مخاطبان شرکت را تشکیل می‌دهند؛ ازاین‌رو در تلاشیم به بهانه‌های مختلف، بخشی از کارکنان و خانواده‌های محترم ایشان را در جشن‌ها و مناسبت‌های مختلف مورد تکریم قرار دهیم. در این برنامه دانش‌آموزان پایه ششم و هفتم از صبح تا ظهر در برنامه آموزشی شرکت می‌کنند و از بعدازظهر در قالب گروه‌های سه تا پنج‌نفره با استفاده از آموزش‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند و با بهره‌گیری از حضور مربیان، جهت ساخت انیمیشن اقدام می‌کنند.

رئیس امور فرهنگی روابط عمومی فولاد مبارکه با اشاره به اینکه در پایان این جشن‌ها به تیم‌های برتر جوایزی اهدا می‌گردد، ادامه داد: تیم‌های برتر و نفرات خلاق در این زمینه برای تولید آثار موردنظر سازمان فراخوانده می‌شوند تا در حوزه استاپ‌موشن و انیمیشن توانمندی‌های خود را بروز دهند.

 وی خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه علاوه بر ایجاد شورونشاط در بین فرزندان کارکنان شرایطی فراهم می‌کند که علاقه‌مندان به این رشته بتوانند در آینده به‌صورت حرفه‌ای نسبت به ساخت آثارِ بهتر و قوی‌تر اقدام کنند.

محمد سامونی خاطرنشان کرد: زمانی که فرزندان کارکنان در فرایند ساخت آثار انیمیشن به توانمندی‌های قابل‌توجه برسند، به‌طور قطع می‌توانند زبان گویاتری برای معرفی شرکت و دستاوردهای پدران خود در کارخانه باشند و بهتر می‌توانند فولاد مبارکه را به جامعه پیرامون معرفی کنند. به‌درستی می‌توان این رویکرد را که تمامی ظرفیت‌ها برای بیان دستاوردهای صنعت کشور به کار گرفته شود حرکت در مسیر جهاد تبیین دانست؛ جهادی که به دست آحاد مختلف جامعه صورت می‌گیرد. همچنین در چنین رویدادهایی فرصت دیده شدن برای فرزندان خلاق فولاد مبارکه فراهم می‌شود.

تجارت گردان | برگزاری دو رویداد آموزشی، فرهنگی و تفریحی برای فرزندان کارکنان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.