×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲۵ آذر , ۱۴۰۳
تفکر باز همیشه برنده است؛ سامسونگ برنده چندین جایزه کلیو اسپورت شد

جوایز کلیو اسپورت که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد، هر ساله به بهترین‌های حوزه تبلیغات و بازاریابی ورزشی در سراسر جهان اهدا می‌شود. امسال سامسونگ، برای مجموعه مستند سه قسمتی خود که در ماه آوریل پخش شد، مدال برنز بخش «سرگرمی و محتوا‌های مربوط به برند (فیلم)» را دریافت کرد. این مستند، ماجرای ورزشکاران رشته‌های اسکیت‌برد، حرکات نمایشی بریک‌دنس و موج‌سواری را در مسیر رسیدن به لحظه‌ مهم ورزش خود روایت می‌کند و با همکاری لیگ جهانی موج‌سواری (WSL)، لیگ خیابانی اسکیت‌برد (SLS) و تور حرفه‌ای بریک‌دنس (PBT) تولید شده است. این مجموعه، فرهنگ‌های متنوع نمادین هر ورزش، تأثیر جهانی و محلی آن‌ها و اعتقاد مشترک به تفکر باز را بررسی می‌کند.

این پروژه بخش کلیدی از کمپین «تفکر باز، همیشه برنده است» سامسونگ است که نشان می‌دهد با داشتن ذهن باز، هر چیزی ممکن است، همان شعاری که این جوامع هر روز به آن پایبند هستند. در این فیلم مستند، ورزشکاران تیم گلکسی سامسونگ (سفیران سامسونگ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس) حضور داشتند. اعضای این تیم شامل: جک رابینسون دارنده مدال نقره موج‌سواری المپیک پاریس ۲۰۲۴ از استرالیا؛ یوهان دفای دارنده مدال برنز این رشته در بخش زنان از فرانسه؛ جاگر ایتون، دارنده مدال نقره اسکیت‌برد خیابانی از آمریکا؛ رایسا لیل، دارنده مدال برنز اسکیت‌برد از برزیل و اسکای براون دارنده مدال نقره اسکیت‌برد از بریتانیا است.           

همچنین، دفاتر سامسونگ در بریتانیا و هند نیز موفق به کسب جوایز کلیو اسپورت شدند:

  • سامسونگ بریتانیا با کمپین Samsung Flip Park که با حضور اسکای براون برگزار شد، در دسته دیجیتال و موبایل (تجربه و کنشگری) مدال نقره را کسب کرد.
  • سامسونگ هند نیز برای ویدئوی کمپین «هند نیراج را تشویق می‌کند» (India Cheers Neeraj) در هر دو دسته کارگردانی و تدوین موفق به کسب مدال برنز شد. در این فیلم، نیراج چوپرا دارنده دو مدال المپیک در رشته پرتاب نیزه حضور دارد.

استفانی چوی، معاون اجرایی و رییس بخش بازاریابی تجربه موبایل (MX) شرکت سامسونگ درباره این موفقیت گفت: «باعث افتخار است که کمپین ورزشی ۲۰۲۴ ما، امسال برنده چهار جایزه کلیو اسپورت می‌شود. این موفقیت، برای ما بسیار خاص و معنادار است، چرا که از ورزشکاران و جامعه ورزش که قلب هر ورزش هستند، تقدیر می‌کند و به ما کمک می کند تا با تقویت رویکرد تفکر باز که محور اصلی تمامی فعالیت‌های ماست، برنامه‌های خود را به پیش ببریم».

در رویداد سالیانه جایزه کلیو اسپورت، مدیران بازاریابی و خلاقیت برندها، آژانس‌ها، رسانه‌ها، تیم‌ها و لیگ‌ها گرد هم می‌آیند تا موفقیت و دستاوردهایی که این صنعت را رو به جلو می‌برد، انتخاب کنند و مورد تقدیر قرار دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.