×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دانشجویان دانشگاههای تهران، دستاوردهای نخبگان متخصص ایرانی در صنعت پتروشیمی را تحسین کردند

به گزارش تجارت گردان به نقل از مدیریت برند و روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این تور علمی، تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیرکبیر و …، ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت های پتروشیمی پارس، نوری و مبین انرژی،با آخرین دستاوردها و تحولات صنعت پتروشیمی و اقدامات ارزشمند شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس در استفاده از شرکت های دانش بنیان ایرانی برای توسعه این صنعت ارزش آفرین آشنا شدند.

بازدیدکنندگان،اقدامات خلاقانه و دستاوردهای نخبگان متخصص ایرانی علیرغم شرایط تحریمی را ارزشمند و تحسین برانگیز توصیف کردند.

با تشکیل قرارگاه روایت پیشرفت در هلدینگ خلیج فارس از دی ماه پارسال تاکنون، این برنامه، هفتمین تور علمی و رسانه ای است که با تأکید جناب آقای دکتر عـلی عسـکری مدیرعامل شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس با هدف معرفی ظرفیت ها و پیشرفت های صنعت پتروشیمی به ویژه تلاش های جهادی و شبانه روزی جوانان نخبه، متعهد و متخصص گروه خلیج فارس برگزار می شود.

علاوه بر این هفت برنامه، سال گذشته حدود سه هزار نفر در قالب بازدیدهای دانش آموزی و…، از شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس بازدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.