×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳ اسفند , ۱۴۰۲
در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه اجتماعی و اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم

مدیرعامل  بیمه میهن با برشمردن چالش‌های اساسی صنعت بیمه افزود: نیاز به انطباق بیشتر قوانین صنعت بیمه با شرایط و اقتضائات حال حاضر کشور و صنعت، بکارگیری فناوری‌اطلاعات و فناوری‌های نوین ارتباطی در صنعت بیمه، کمرنگ بودن ارتباط بازارهای مالی و صنعت بیمه، عدم طراحی محصولات بر اساس نیاز مشتریان و استفاده از  محصولات قدیمی و نیروی‌انسانی از مهمترین چالش های صنعت بیمه است و باید برای رفع آن تدابیر لازم اندیشیده شود  و با یاری همه ذی‌نفعان صنعت بیمه اقدام لازم انجام پذیرد.

وی با تاکید بر لزوم حکمرانی سیستمی و یکپارچه در صنعت بیمه گفت یکی از علل اصلی پایین بودن ضریب نفوذبیمه ،کمبود همکاری‌و  تولید محصولات مشترک بین شرکت‌های بیمه است. بیمه میهن با احترام به همه بازیگران صنعت بیمه به دنبال شکستن این فضاست و با تعامل و همکاری با همه عزیزان می کوشد از همه ظرفیت صنعت بیمه استفاده کرده و محصولات جدید و مشترک را طراحی کند.

مدیرعامل شرکت بیمه میهن در ادامه اظهار داشت: هدف اصلی شبکه فروش پیشتازی بیمه میهن در خدمت به مردم و پشتتیبانی از بنگاه های اقتصادی با پوشش ریسک های آنان است و باید به سمت ایجاد اعتماد و پایگاه اجتماعی بین مشریان حرکت کنیم تا مشتری برای خرید یک محصول یا استفاده از یک محصول به سمت ما حرکت کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.