×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
راه اندازی سامانه حراج خرده فروشی الکترونیک در روزهای آینده با حضور وزیر اقتصاد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از خبرگزاری ایسنا، سید عبدالمجید اجتهادی اظهار کرد: در خصوص سامانه یکپارچه اموال تملیکی اقدامات خوبی در دولت  سیزدهم انجام گرفته است.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۱ اقداماتی خوبی برای این سامانه انجام و بخش پرونده‌های قاچاق در سامانه یکپارچه اموال تملیکی کاملا اجرایی و در سه تا چهار استان مستقر شده است. مدت زمانی که در آیین نامه اجرایی موضوع مواد (۵۵) و (۵۶) قانون مبارزه با قاچاق برای استقرار این بخش در سامانه آمده تا اواسط مرداد ۱۴۰۲ است اما پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه دیگر این بخش در تمام استان‌ها مستقر شود. تیم طراح تا پایان تیر ماه قول نهایی شدن این سامانه را داده‌اند.

مدیر عامل سازمان اموال تملیکی تصریح کرد: آقای خاندوزی بر موضوع راه اندازی حراج خرده فروشی الکترونیک بسیار تاکید داشتند که این موضوع در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت اجرایی شده و تست واقعی آن در هفته گذشته صورت گرفته است.

اجتهادی از راه اندازی سامانه حراج خرده فروشی الکترونیک با حضور وزیر اقتصاد خبر داد و گفت: راه اندازی حراج خرده فروشی الکترونیک در مزایده‌های سازمان دست واسطه‌ها را از اموال تملیکی کوتاه خواهد کرد. برنامه خوبی در این زمینه در سازمان انجام شده است که اجرای آن شفاف سازی ایجاد می‌کند.

وی درباره ایجاد انبارهای سازمان اموال تملیکی تصریح کرد: تا قبل از دولت سیزدهم تعداد انبارهای سازمان محدود بوده است. در طول سال گذشته، ۳۲ برابر از زمان تاسیس سازمان انبار خریداری و تجهیز شده است. در طول سال ۱۴۰۱، ۵۵ هزار مترمربع به مساحت انبارهای سازمان در کشور افزوده شده  است.

رئیس هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی درباره هوشمندسازی و تجهیز انبارها بیان کرد: این موضوع ابتدا در استان خوزستان و زنجان بوده است. همچنین در برخی استان‌ها انبارها احداث یا در حال تعمیراست. در برنامه عملیاتی ۱۴۰۲ سازمان این اقدامات در حال پیگیری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.