×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رضایت حداکثری عموم حاضر در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب از حمایت های بانک ملی ایران

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حال برگزاری است و هر روز بر بازدیدکنندگان و فروش کتاب در این نمایشگاه افزوده می شود به گونه ای که در روز سوم در بخش مجازی و حضوری فروش ۷۰۰ میلیارد ریالی را تجربه کرد و این موضوع نشان دهنده رضایت بازدیدکنندگان، خریداران و فروشندگان در خدمات رسانی گسترده و تامین نیازهای بانکی آن هاست که بانک ملی ایران با به روزترین زیر ساخت های فناوری مالی بهترین خدمات بانکی را در ایام برگزاری این نمایشگاه به اهالی فرهنگ و کتاب ارائه می دهد.

یکی از بازدیدکنندگان در این نمایشگاه که ابتدای راهروی ۵ و مقابل غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایستاده در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با قدردانی از اقدامات و فعالیت های شبانه روزی کارکنان بانک ملی برای برپایی نمایشگاه کتاب امسال گفت: حضور بانک ملی جای خوشحالی دارد، چرا که نشان‌دهنده تعهد این بانک به انجام رسالت اجتماعی است.

دیگر بازدید کننده در جلوی غرفه همشهری برای خرید کتاب ایستاده و در حال خرید کتاب با پایانه های فروشگاهی بانک ملی ایران (سداد) است به خبر نگار بانک ملی ایران گفت: حضور و حمایت بنگاه های اقتصادی بزرگ از عرصه‌های فرهنگی درآمدی ندارد اما با تاثیری که بر بهبود شاخص‌های فرهنگی کشور می‌گذارد، به رشد و بالندگی کشور کمک خواهد کرد و به همین دلیل باید از بانک ملی ایران قدردانی کرد.

مسؤول غرفه نشر «هومان» با سازنده خواندن حمایت بانک ملی ایران از نمایشگاه کتاب می‌گوید: بانک ملی با حضور در رویدادهای فرهنگی نشان داده که به مسئولیت اجتماعی خود آگاه و پایبند است و با فراهم کردن زیرساخت های فناوری های مالی در رضایت عموم موفق عمل کرده است. وی در ادامه گفت: ما که راضی هستیم.

انصاری مسؤول غرفه نشر «هوانورد » که نیمی از تمامی فضای غرفه‌اش را به عرضه کتاب حوزه هوانوردی و مهندسی فنی و نگهداری هواپیما اختصاص داده، می‌گوید: تراکنش با دستگاه های کارت خوان و پایانه های فروش فروشگاهی بانک ملی ایران ( سداد) بسیار راضی هستم چرا که هر زمان از شبانه روز بدون قطعی یاری گر ما بوده است.

بازدید کننده دیگری در سالن شبستان در باجه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران حضور داشت و در حال انتقال وجه به یکی از حساب یکی از غرفه داران بود که پیرامون استقرار و ارائه خدمات دستگاه های خود پرداز، کش لس، خود دریافت و استقرار باجه های سیار بانک ملی به ما گفت: روند برگزاری نمایشگاه به طور کلی مثبت است و حضور پرقدرت بانک ملی ایران در نمایشگاه برای نخستین بار با به روزترین زیر ساخت های خدمات بانکی به فضای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه کمک کرده است.

طی گفت و گو های مختلف در تمامی سالن های نمایشگاه نظیر بخش ناشران عمومی، آموزشی، خارجی، ناشران کودک و نوجوان، ناشران دانشگاهی و … رضایت از حضور و حمایت بانک ملی ایران نظری مشترک در بین بازدیدکنندگان است و به نظر می‌رسد مدیران موسسات فرهنگی و ناشران و همچنین فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی از خدمات مالی بانک ملی ایران در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب راضی هستند.

گفتنی است، بانک ملی ایران با تمرکز بر خدمات رسانی شایسته به موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین به فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی تا ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ عصر در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران، سالن شبستان پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.