×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شوک ۳ دقیقه‌ای افعی‌ها به روسونری‌ در راه فینال؛ دلامادونینای اروپایی به نفع اینتر تمام شد

 بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۳-۲۰۲۲ از ساعت ۲۲ چهارشنبه‌شب در شرایطی برگزار شد که دو تیم میلان و اینتر در حساس‌ترین شهرآورد چند سال اخیر خود و برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با قضاوت خسوس خیل مانزانو در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند.

در این بازی که در حضور بیش از ۷۰ هزار هوادار فوتبال برگزار شد اینتر خیلی زود به گل رسید تا هیجان به سکوهای هواداران اینتر منتقل شود. در دقیقه ۸ این بازی ارسال کرنر از سوی هاکان چالهان اوغلو با شوت ادین ژکو به تور دروزاه میلان نشست تا روسونری‌ها در شوک فرو بروند.

شاگردان استفانو پیولی هنوز خود را پیدا نکرده بودند که ۳ دقیقه بعد هنریک میخیتاریان برای بار دوم اینتر را پیش انداخت تا آب سردی بر پیکره میلان و هواداران این تیم ریخته شود.

در ادامه و در دقیقه ۳۱ لائوتارو مارتینز با حرکت زیبای خود شرایطی را رقم زد که در محوطه جریمه میلان سرنگون شده و داور نقطه پنالتی را نشان دهد اما بعد از بررسی تصاویر کمک داور ویدئویی، این پنالتی رد شد تا بازی با همان نتیجه ۲ بر صفر ادامه پیدا کرد.

بازی در ۴۵ دقیقه نخست با همین نتیجه به پایان رسید تا دو تیم در نیمه دوم شانس خود را امتحان کنند.

در نیمه دوم میلان به دنبال جبران نتیجه و اینتر نیز در صدد حفظ توشه خود در این بازی بود، با آنکه دو تیم بارها به سمت دروازه یکدیگر حمله کرده و موقعیت خلق کردند اما در گلزنی ناکام ماندند تا بازی با همان نتیجه ۲ بر صفر نیمه نخست به پایان برسد.

این بازی در شرایطی با شکست میلان همراه بود که آنها بیش از ۵۷ درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت با قبول شکست برابر اینتر، حالا باید به فکر دیدار برگشت برابر افعی‌ها باشند.

در این بازی رافائل لیائو و زلاتان ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت در ترکیب میلان حضور نداشتند، همچنین نواک جوکوویچ تنیسور مطرح و نامدار صربستانی نیز با حضور در سن سیرو بازی دو تیم را دنبال می‌کرد. شوچنکو و مالدینی اسطوره‌های میلان نیز از جمله تماشاگران ویژه این بازی بودند.

ترکیب میلان:
مایک مانیان، داویده کالابریا، سیمون کیائر، فیکایو توموری، تئو هرناندز، رادو کرونیچ، ساندرو تونالی، اسماعیل بن ناصر، الکسی سلماکرز، براهیم دیاز و اولیویه ژیرو.

سرمربی: استفانو پیولی

ترکیب اینتر:
آندره اونانا، فرانچسکو آچربی، متئو دارمیان، الساندرو باستونی، دنزل دومفریس، نیکولو بارلا، هاکان چالهان اوغلو، هنریک میخیتاریان، فدریکو دی مارکو، لائوتارو مارتینز و ادین ژکو.

سرمربی: سیمونه اینزاگی

دیگر بازی این مرحله شب گذشته با تساوی یک بر یک رئال مادرید و منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو به پایان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.