×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
صنعت کشور مدیون مدرسان فولاد مبارکه خواهد بود

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مهدی کفایت معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در این آیین با تبریک روز بزرگداشت معلم اظهار کرد: به گفته امیرالمؤمنین علی (علیه‌السلام)، ارزش معلم آن‌قدر زیاد است اگر چیزی از او یاد گرفتی، مانند این است که او تو را بنده خودش ساخته است.

وی گفت: معلمان زحمت زیادی برای همه ما کشیده‌اند. وقتی جوانی خود را تصور می‌کنیم که بسیاری از توانایی‌ها ما از همان چیزهایی است که در آن ایام از معلمان آموخته‌ایم، به این نتیجه می‌رسیم که باید همواره از معلمان خود تشکر کنیم.

معاون سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه افزود: دلیل برگزاری برنامه امروز نیز همین بوده تا همه ما، هم در این مراسم به‌صورت نمادین از مدرسان فولاد مبارکه تقدیر کنیم و هم بکوشیم در مقام عمل با تمام توان از این عزیزان تشکر نماییم.

وی خاطرنشان کرد: نباید از این نکته غافل شویم که خدا معلمان و کلامشان را به‌طور حقیقی هدایت می‌کند و به همین دلیل معتقدیم هم معلم و هم متعلم به لطف خدا علم‌آموزی می‌کنند و همین موضوع باعث برکت بخشیدن به علم و علم‌آموزی می‌شود.

کفایت تصریح کرد: معلمی شغل انبیاست؛ چراکه معلمان هستند که با رفتار خود، شخصیت افراد و آینده آن‌ها را شکل می‌دهند. مدرسان سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه هستند و صنعت کشور به‌دلیل استعدادیابی و آموزش به نسل آینده کارکنان این شرکت، به این عزیزان مدیون خواهد بود.

وی تأکید کرد: مدرسان فولاد مبارکه بسیاری از فولادساز‌های کشور و برخی از فولادسازان خارجی را مشاهده کرده و توانسته‌اند اتفاقاتی نظیر راه‌اندازی فولاد سفیددشت را رقم بزنند. فولاد سبا و فولاد هرمزگان نیز به دست تلاشگران فولاد مبارکه راه‌اندازی شد و امیدواریم این حرکت ادامه یابد تا در آینده، کشور از دانش بومی و پربار این عزیزان بیشتر بهره ببرد.

معاون سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه عنوان کرد: ما سر تعظیم به درگاه همه عزیزان فرود می‌آوریم، چون معلمان مثل شمع هستند و وجود خود را برای نورافشانی به جامعه با نیت و هدفی الهی صرف می‌کنند.

پنج محور برنامه‌های آموزشی فولاد مبارکه برای کارکنان فولاد مبارکه
ابراهیم کاظمی، مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه در ادامه با تبریک هفته بزرگداشت معلم اظهار کرد: چشم‌انداز ما در فولاد مبارکه این است که انسان‌های توانمند را به‌عنوان سرمایه‌های انسانی به جامعه صنعت کشور معرفی کنیم و به دلیل همین رویکرد، فولاد مبارکه در تولید ورق‌های فولاد و شکسته شدن رکوردهای تولید در صنعت کشور تأثیرگذار بوده است.

وی گفت: برنامه‌های فولاد مبارکه در زمینه آموزش به پنج محور تقسیم شده که اولین عرصه آن بالندگی است. توان‌افزایی یکی از برنامه‌های دیگری است که با آموزش منتورینگ در سال ۱۴۰۲ با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه افزود: مهارت‌آموزی یکی از رویکردهای دیگری است که فولاد مبارکه را بیشتر از قبل به لبه دانش می‌رساند. همچنین با برنامه توسعه فردی که برای همه کارکنان فولاد مبارکه به‌صورت خاص در نظر گرفته شده است، اتفاق خوبی در آینده رقم خواهد خورد. به‌علاوه در این عرصه نیز برای مدرسان فولاد مبارکه برنامه‌ریزی خاص‌تری شده تا مربیان در عرصه آموزش پیشتاز بمانند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی نیز در حوزه خانواده برای خانواده‌های کارکنان فولاد مبارکه در نظر گرفته شده که درمجموع همه این برنامه‌ها با جدیت در حال پیگیری است و در آینده نزدیک منشأ برکات زیادی در سازمان و جامعه خواهد شد.

شایان‌ذکر است در پایان این مراسم با حضور معاون سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه، از تعدادی از مدرسان این شرکت تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.