×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۷ تیر , ۱۴۰۳
دستاوردهای معدن و صنایع معدنی نیاز به جریان سازی رسانه ای دارد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، حمید علی آبادیان امروز در دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت های معدن وصنایع معدنی که به میزبانی شرکت چادرملو در یزد برگزار شد، افزود: جریان سازی رسانه ای یکی از راهبردهای اصلی روابط عمومی ها است.وی افزود: در این راستا انعکاس برنامه ها و دستاوردها از الزامات روابط عمومی ها محسوب می شود.مدیر روابط عمومی ایمیدرو عنوان کرد: تعامل رسانه ای بین روابط عمومی ها از اهمیت بالایی برخوردار است و دستاوردهای بزرگ این حوزه را باید بیش از پیش معرفی کرد.گردشگری معدنوی ضمن اشاره به ضرورت بسترسازی برای گردشگری معدن، گفت: با تعامل بین روابط عمومی ها و در قالب کنسرسیوم؛ می توان به ایجاد رونق در بخش گردشگری معدن پرداخت.علی آبادیان ادامه داد: با اجرای این برنامه ریزی می توان علاوه بر معرفی ظرفیت های معدنی کشور به عموم مردم، برای روابط عمومی ها درآمدزایی ایجاد کرد. علی آبادیان همچنین از برنامه راه اندازی نمایشگاه دایمی معدن برای دانش آموزان و دانشجویان خبر داد.معدن و صنایع معدنی؛ نقطه قوت وزارت صمتمدیر روابط عمومی ایمیدرو با تاکید بر نقش اثربخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد ملی، اظهار داشت: این بخش نقطه قوت وزارت صمت و دارای ارزش افزوده بالا برای اقتصاد کشور است.وی افزود: امیدواریم با برگزاری اینگونه گردهمایی ها در نقاط مختلف کشور و شناسایی فرصت ها و چالش ها در روابط عمومی ها؛  برنامه های درون سازمانی هدفمند اجرا شود و روابط عمومی ها ارتباط اثربخشی با افکار عمومی داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.