×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
فولاد مبارکه نماد اقتدار، بالندگی و پیشرفت ایران است

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایراسین، یوسف افشاری‌نیا، مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان در جریان برگزاری اجلاس مدیران ارشد معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی گفت: بازدید بسیار خوبی را در فولاد مبارکه تجربه کردیم و از دستاوردهایی که در فولاد مبارکه به دست توانمند کارکنان و متخصصان این شرکت حاصل‌شده، احساس غرور می‌کنیم. ازاین‌رو در رسانه ملی با تمام وجود آماده اطلاع‌رسانی دستاوردهای این مجموعه صنعتی هستیم.

افشاری‌نیا تأکید کرد: بازدید مدیران فنی صداوسیما از فولاد مبارکه یک بازدید تفریحی و گردشی نبود، بلکه یک بازدید کاملاً علمی و هدفمند و فرصت مغتنمی بود که همکاران در رسانه ملی بتوانند از نزدیک با دستاوردهای کشور در حوزه صنعت فولاد کشور آشنا شوند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان فولاد مبارکه را نماد اقتدار و بالندگی، پیشرفت و تعالی، افتخار و خودباوری و توسعه ملی و مایه افتخار ایران و ایرانیان دانست و گفت: طی ادوار مختلف همواره شاهد افتخارآفرینی‌ها و رشد و توسعه فولاد مبارکه بوده‌ایم. این شرکت نه‌تنها در تولید فولاد بلکه در توسعه اقتصادی کشور نیز مؤثر بوده است؛ شرکتی که در سخت‌ترین شرایط جنگ ساخته شد و در شرایط تحریم هم برای کشور بسیار ارزشمند و مفید فایده بوده است و اگر در شرایط تحریمی سال‌های گذشته شرکتی مانند فولاد مبارکه وجود نداشت معلوم نبود چه اتفاقی برای صنایع مختلف کشور رخ می‌داد. فولاد مبارکه در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی نیز برای کشور منشأ خدمات بسیار ارزشمندی بوده است.

در بسیاری از اقدامات اجتماعی و فرهنگی در استان اصفهان شاهد حمایت و پشتیبانی فولاد مبارکه هستیم
افشاری‌نیا اظهار داشت: در بسیاری از اقدامات اجتماعی و فرهنگی در استان اصفهان شاهد حمایت و پشتیبانی فولاد مبارکه هستیم. آثار و برکات فولاد مبارکه در تولید فیلم‌های فاخر برای شهدای گران‌قدر دفاع مقدس و بسیاری از فیلم‌های مستند دیده می‌شود. حمایت‌های این شرکت در توسعه فعالیت‌های ورزشی که با فعالیت رسانه ملی در نشاط‌آفرینی و ایجاد امید و خودباوری گره می‌خورد نیز بسیار قابل‌توجه است.

فولاد مبارکه مجموعه‌ای انقلابی، ارزشی، متعهد و حزب الهی است
وی با بیان اینکه فولاد مبارکه غرور ملی را رقم می‌زند، گفت: حمله‌هایی که گاهی در فضای رسانه‌ای و فضای مجازی علیه فولاد مبارکه راه‌اندازی می‌شود، درواقع علیه غرور و افتخار ملی انجام شده و نادانسته به فولاد مبارکه نسبت‌هایی داده می‌شود که اقتدار ملی را نشانه می‌رود، اگرچه نام و اقتدار فولاد مبارکه قوی‌تر از این است که با چنین هجمه‌هایی دچار مشکل شود. به‌هرحال و وظیفه ما در رسانه ملی این است که با تلاش بیشتری برای معرفی این دستاوردهای ارزشمند برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان تصریح کرد: فولاد مبارکه مجموعه‌ای انقلابی، ارزشی، متعهد و حزب‌اللهی است که در رأس آن مدیریتی کاملاً انقلابی و متعهد به اهداف نظام قرار گرفته و با سایر همکاران مجموعه برای افتخارآفرینی‌های هرچه بیشتر در حال تلاش است؛ ازاین‌رو صداوسیما نیز افتخار می‌کند که بتواند دستاوردهای این شرکت را به بهترین شکل ممکن روایت کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد که در تعامل هرچه بیشتر رسانه ملی با فولاد مبارکه به‌عنوان پیشران صنعت فولاد کشور، شاهد این باشیم که این روایت‌ها که روایت افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است به‌خوبی و به نحو مقتضی به سمع و نظر مردم فهیم کشورمان و جهانیان برسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.