×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
قطار محصولات پاکسان به ایستگاه مسکو رسید

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، کامبیز قشمی مدیربازاریابی و فروش خارجی این شرکت با اعلام این خبر گفت: در راستای اهداف و راهبردهای تعریف شده از سوی مهندس محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان به ویژه در بخش صادرات، پس از مذاکرات متعدد با مشتریان به منظور دستیابی به تفاهم و شیوه مشترک برای  بازارسازی و بازاریابی این شرکت در کشور روسیه محموله ۴۰۰ تنی از محصولات پاکسان راهی پهناورترین کشور جهان شد.

مدیربازاریابی و فروش خارجی شرکت پاکسان، با اشاره به ظرفیت بالای بازار روسیه در حوزه مواد شوینده و بهداشتی افزود: محصولات شرکت پاکسان مزیت رقابتی بسیار مناسبی در بازار روسیه دارند و در عین کیفیت و بسته بندی مناسب محصولات از لحاظ قیمت نیز قابل رقابت با سایر برندهای فعال در این کشور است.

وی نفوذ به عمق بازارهای روسیه را از برنامه های محوری شرکت پاکسان عنوان نمود و افزود: در حال حاضر یکی از بازارهای هدف مهم در زمینه مواد شوینده و بهداشتی، بازار روسیه است. این کشور به دلایلی همچون وسعت جغرافیایی (بالغ بر ۱۷ میلیون کیلومتر مربع) و برخورداری از جمعیت ۱۵۰‌میلیون‌نفری می‌تواند بازار بسیار بزرگ و پرتوانی برای این محصولات باشد. به همین منظور امیدوارهستیم تا در سال جاری بخش قابل توجهی از سهم بازار شوینده این کشور را تصاحب نماییم.

قشمی با تاکید بر استراتژی شرکت پاکسان به منظور بهره برداری از بسترهای مختلف جذب مشتری از جمله نمایشگاه های بین المللی گفت: طی یک ماه اخیر و برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت شوینده (ایران بیوتی) و همچنین ایران اکسپو۲۰۲۳، کارشناسان بخش بازاریابی و فروش خارجی این شرکت با حضور فعال در این رویدادها و برقراری ارتباط مناسب با تجار و بازرگانان بزرگ کشورهای مختلف، دریچه ای بسوی بازارهای جدید گشوده اند که در پی آن نشست های بسیاری در شرکت پاکسان به منظور ارسال محصولات این شرکت به مقاصد صادراتی مختلف در حال برگزاری است که نتیجه آن را در عملکرد صادراتی شرکت در ماه های آینده  می توان مشاهده نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.