×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مبارزه با مفاسد اقتصادی موجب رونق کسب و کارها می شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بیمه ایران، علی نظامی رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی در آئین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید بازرسی و حسابرسی بیمه ایران؛ ضمن رد ادعای باطل برخی افراد که مبارزه با فساد را باعث ایجاد محدودیت و ناامنی برای محیط کسب‌وکار می‌دانند، این مبارزه را مهم‌ترین عامل ایجاد ثبات و امنیت اقتصادی قلمداد کرده و گفت: می‌بایست به «مبارزه با فساد» به چشم یک سرمایه‌گذاری بلندمدت نگریسته شود چرا که این مهم، با تأمین امنیت کسب‌وکارها و افزایش اطمینانِ خاطر فعالان اقتصادی، موجبات شکوفایی و رونق اقتصادی را فراهم خواهد آورد. تجارب و مصادیق متعددی در اثبات این گزاره وجود دارد که به شخصه در پرونده‌های کلان بازرسی که در اواخر دهه گذشته با آنها درگیر بوده‌ام، لمس کرده‌ام.

نظامی «مبارزه با فساد» را یکی از مهمترین میدان‌های جهاد در راه خدا دانست و افزود: ویژگی میدان مذکور این است که در آن، دشمنان در پوشش تزویر در حال فعالیت هستند و بیش از آنکه در مقابل باشند، در پشت سر هستند. افرادی که در همه دولت‌ها حاضر بوده و به تخریب و توهین علیه فعالان میدان مبارزه با فساد مشغول‌اند. لذا در مواجهه با این شبکه پیچیده می‌بایست ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای، دقت و اتقان در کار و تمرکز بر اثربخشی اقدامات، با توکل به خداوند متعال در برابر تهدیدها، تخریب‌ها و تهمت‌های جریانات ثروت و قدرت ایستادگی و مقاومت نموده و در میدان مبارزه با سوءجریانات اداری، هیچ‌گونه اغماض و ملاحظه‌ای نداشته باشیم.

رئیس مرکز بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی همچنین ضمن اشاره به اقدامات خوبی که در راستای ارتقاء شفافیت و پیشگیری از سوءجریانات اداری در بیمه ایران انجام شده، از زحمات پیشین آقای زارع تقدیر نموده و بیان کرد: با انتصاب ایشان به‌عنوان بازرس ویژه و افزوده شدن آقای دوستدار بعنوان مدیرکل بازرسی، درواقع رکن نظارتی ما در بیمه ایران بیش از پیش تقویت شده که آن را به فال نیک گرفته و برای هر دو همکار عزیز خود، آرزوی توفیق در مسئولیت‌های جدید دارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.